مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

گام دوم انقلاب، کشور را به آرمان بزرگ نزدیک خواهد کرد

حجت‌‎الاسلام معبودی گفت: گام دوم انقلاب، کشور را به آرمان بزرگ یعنی ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت نزدیک خواهد کرد.
کد خبر: ۵۲۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰ - 29May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، حجت الاسلام «علی معبودی»، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ظهر امروز (یکشنبه) در نهمین نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و در جمع اساتید وطلاب مدارس علمیه قزوین که به صورت آنلاین برگزار شد، اظهار داشت: گام دوم انقلاب، کشور را به آرمان بزرگ یعنی ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت نزدیک خواهد کرد.

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با صدور بیانیه گام دوم انقلاب، راه و افق آینده را به ما نشان دادند و با تبیین دستاوردهای گذشته و توصیه برای انجام جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی به ویژه توسط جوانان فهیم کشور، فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی را رقم زد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: تحریم های ظالمانه و فشارهای حداکثری دشمن غدار به همراه هجمه های تبلیغاتی، هدفی به جز ناامید کردن دلهای امیدوار ملت ما را ندارد.

وی اظهارکرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یک اقدام به‌موقع در مقابله با جنگ شناختی دشمن علیه انقلاب اسلامی است که امروز باید بیش از پیش در تبیین این بیانیه در جامعه تلاش داشته باشیم.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: برخی از سران جریان سلطه ادعا داشتند که انقلاب اسلامی ایران چهلمین سالگرد خودش را نخواهد دید، اما برخلاف ادعای آنها انقلاب اسلامی همچنان بالنده و پرافتخار و قوی‌تر از گذشته در حال عبور از مرزهای جغرافیایی و حضور در محیط اندیشه‌ها و جلب نظر فرهیختگان دنیا است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: معتقدم بیانیه گام دوم یک بیانیه تبیینی است که شرایط قبل و پس از شکل‌گیری انقلاب اسلامی، شعارها، دستاوردها و افق آینده انقلاب را ترسیم می‌کند. می‌توان ساعت‌ها و روزها از این بیانیه صحبت کرد.

وی ادامه داد: هر کسی از جایگاه خود و وظیفه و مسئولیتی که به عهده دارد می‌تواند میزان نقش‌آفرینی و سهم خود را در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جستجو کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: هفت توصیه بیانیه گام دوم انقلاب که باید مورد توجه همگان قرار گیرد در حوزه اقتصاد، علم، عدالت و سبک زندگی ایرانی و اسلامی است.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: وضعیت ایران پیش و پس از انقلاب اسلامی را باید مقایسه کرد تا متوجه شویم که این سربلندی و عزت به سادگی فراهم نشده است.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب به سرعت پیش می‌رود ضمن تأکید به مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این بیانیه ۷ بند را با جوانان بیان کردند و مسیر حرکت را روشن ساختند، چرا که روزی شهدا اسلحه دست گرفتند و جبهه رفتند امروز حضرت آقا در گام دوم می‌گوید جوانان بیایید می‌خواهیم پرچم ظهور را بر بالاترین قلل عالم بزنیم، لذا باید گام دوم را بخوانید و در مسیر تحقق آن قدم بردارید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار