سرلشکر سلامی:

انتقام شهید صیادخدایی را از دشمنان خواهیم گرفت

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهید صیادخدایی به دست شَقی‌ترین افراد یعنی صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است، گفت: ان‌شاءالله انتقام او را از دشمنان خواهیم گرفت.
کد خبر: ۵۲۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵ - 30May 2022

انتقام صیادخدایی را از دشمنان خواهیم گرفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده سردار شهید «حسن صیادخدایی» از فرماندهان مدافع حرم که هفته گذشته در تهران در یک حمله تروریستی به شهادت رسید، با اشاره به رشادت‌های این شهید اظهار داشت: شهدایی که به دست صهیونیست‌ها به شهادت می‌رسند، شهدای بسیار بلندمرتبه و با مقام بسیار والاتری هستند؛ چراکه به دست بدترین افراد به شهادت رسیده‌اند و ان‌شاءالله انتقام او را از دشمنان خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: این شهادت‌ها به قوام و دوام اسلام کمک می‌کند؛ چراکه اسلام از ابتدا بر پایه شهادت ماند و اگر شهادت حضرت امام حسین (ع) و ائمه اطهار (ع) نبود، اسلام هم نبود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امیدوارم خداوند به ما توفیق ادامه راه این شهید را بدهد، عنوان کرد: چنین افتخاری برای این خانواده مبارک و نادر است؛ چرا که این روز‌ها به ندرت کسی توفیق شهادت پیدا می‌کند.

سردار سلامی افزود: بازار شهادت در دفاع مقدس و جنگ داغ بود و هر روز تعدادی به شهادت می‌رسیدند؛ اما الان شهادت یک توفیق ناب است. خداوند فردی را به‌عنوان شهید به نزد خود می‌برد، که ارج و قرب بسیاری دارد.

وی با اشاره به شباهت شهادت سپهبد شهید «علی صیادشیرازی» و شهید «صیادخدایی» گفت: تا پیش از شهادت شهید صیادخدایی، یک شهید صیاد در ارتش داشتیم. پس از شهادت شهید صیادخدایی، سپاه نیز مفتخر به داشتن یک شهید صیاد شد. اگر به طریقه شهادت این دو شهید توجه کنیم، شیوه شهادت آن‌ها نیز مشابه یکدیگر است.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: چند روز پیش که به قم سفر کرده بودم، همه مردم خواهان این بودند که انتقام خون شهید صیادخدایی را بگیریم؛ همچنین در روز تشییع پیکر این شهید نیز مردم بر انتقام از قاتلان شهید صیادخدایی مُصِر بودند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه نام شهید صیادخدایی جهانی شد، افزود: نام این شهید آوازه جهانی پیدا کرد و در جهان عزیز شد، در حالی که فردی گمنام بود و مردم او را نمی‌شناختند؛ اما به اذن خداوند یکباره انفجاری در جهان رخ داد و شهید صیادخدایی مانند خورشید در قله جهان درخشید.

وی اظهار داشت: همه شهدا عزیز هستند و با کیفیت‌های متفاوتی به شهادت رسیدند، اما شهید صیادخدایی به نحوی به شهادت رسید که از انسان دلربایی می‌کند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: سیمای این شهید نیز بسیار مصمم، مطمئن و با صلابت است. او در این عالم آوازه جهانی پیدا کرد و اهل آسمان نیز او را به خوبی می‌شناسند.

سردار سلامی، شهید صیادخدایی را الگویی مناسب برای جوانان جامعه دانست و بیان کرد: اسلام با نام این شهدا ماندگار می‌شود و دین خدا بدون نام این شهدا ماندنی نیست.

وی گفت: دشمن از قلب کاخ سفید و تل‌آویو او را ماه‌ها و سال‌ها، خانه به خانه و کوچه به کوچه تعقیب کرد تا در نقطه‌ای او را به شهادت برسانَد. عظمت این شهید به قدری است که دشمن با شهادت او خود را پیروز فرض می‌کند. شهید صیادخدایی در نگاه الهی نیز عظمت پیدا کرد و عزیز شد.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه شهادت، زیباترین سرنوشت برای انسان‌هاست، خاطرنشان کرد: آن‌ها که شهادت این عزیزان را تحمل می‌کنند نیز در نزد خداوند بسیار عزیز هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار