رئیس جمهور در دیدار با خانواده شهید صیاد خدایی:

اقدام به ترور، نشانه استیصال دشمنان نظام جمهوری اسلامی است

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: شهید صیاد خدایی از امتحان خود در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی سربلند بیرون آمد و اقدام ناجوانمردانه دشمنان در ترور این شهید نشانه زبونی و استیصال بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۵۲۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶ - 12June 2022

///////به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» امروز (یکشنبه ۲۲ خرداد) با حضور در منزل شهید «حسن صیاد خدایی» ضمن دیدار و گفت‌وگو با خانواده این شهید از خداوند متعال برای شهید صیاد خدایی طلب رضوان الهی و برای همسر، فرزندان و دیگر بازماندگان وی صبر و سلامتی مسالت کرد.

رئیس جمهور که به همراه همسر خود در منزل شهید صیاد خدایی حضور یافته بود، اظهار داشت: همه ما در این عالم در حال امتحان و ابتلای دائمی هستیم، شهید صیاد خدایی از امتحان خود سربلند و سرافراز بیرون آمد و تا لحظه شهادت در سنگر دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و ارزش‌ها جانفشانی کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی نصیب دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی از این شهادت را لعن و نفرین ابدی دانست و افزود: اینکه معاندان جمهوری اسلامی به جای رویارویی در میدان نبرد، اینگونه ناجوانمردانه اقدام به ترور می‌کنند، نشانه زبونی و استیصال آنان و پیروزی و قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس جمهور تاکید کرد که شهادت پرچمی است که تا ابد در اهتزاز خواهد ماند و امروز روز امتحان شما خانواده شهید در صبر و ایستادگی بر فراق شهید عزیزتان و روز امتحان ما مسئولان در پاسداشت خون این شهید و دیگر شهیدان گرانقدر کشورمان است.

سردار شهید صیاد خدائی از مدافعان حرم بود که اول خرداد در خیابان مجاهدین اسلام تهران هدف جنایت تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت و به شهادت رسید.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها