دادستان تهران سرزده از دادسرای ناحیه ۱۲ بازدید کرد

صالحی در تداوم نظارت‌های میدانی بر عملکرد دادسرا‌ها و پایش نحوه خدمت‌رسانی به مردم، به‌صورت سرزده از دادسرای ناحیه ۱۲ بازدید کرد.
کد خبر: ۵۲۵۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ - 30May 2022

دادستان تهران سرزده از دادسرای ناحیه ۱۲ بازدید کرد

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «علی صالحی» دادستان عمومی و انقلاب تهران در بازدید سرزده از دادسرای ناحیه ۱۲ تهران بر تسریع در رسیدگی‌های قضائی و تکریم مراجعان تأکید کرد.

دادستان تهران با حضور در بخش‌های مختلف دادسرای ناحیه ۱۲، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضائی قرار گرفت و ضمن اطلاع از فعالیت‌های انجام شده، توصیه‌ها و تذکرات لازم را با هدف بهبود روند امور، خطاب به کارکنان و مسئولان دادسرا ارائه نمود.

صالحی در دیدار و گفت‌وگو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‌های بایگانی تأکید کرد و اظهار داشت: همکاران قضائی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی‌ها و تکریم مراجعان به کار گیرند.

دادستان تهران همچنین در دیدار چهره به چهره با برخی از مراجعان، ضمن استماع اظهارات و مطالبات مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها