فرمانده نیروی هوایی ارتش مطرح کرد؛

نقش کلیدی خانواده‌ها در ارتقاء توان عملیاتی نیرو‌های مسلح

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به نقش خانواده‌ها در نیرو‌های مسلح گفت: خانواده کانون پرورش فرهنگ اسلامی و عامل ارتقای توان عملیاتی نیرو‌های مسلح است.
کد خبر: ۵۲۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵ - 30May 2022

نقش کلیدی خانواده‌ها در ارتقاء توان عملیاتی نیرو‌های مسلحبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم افتتاحیه همایش زوج‌های جوان این نیرو، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انقلاب اسلامی بخصوص شهدای سانحه هوایی هفته گذشته اظهار داشت: امروز در برهه‌ای از تاریخ قرار داریم که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در صدد بر هم زدن کانون خانواده‌ها بر مبنای استفاده از جنگ فرهنگی هستند؛ جنگی که نه‌تنها عقاید و تفکرات بلکه هسته مرکزی و دوام و استحکام خانواده را نشانه‌روی کرده و در این بین تنها راه مقابله با این‌گونه تهدیدات بصیرت‌افزایی و ارتقای سطح معنویت خانواده‌ها با توسل به خداوند و ائمه اطهار است.

وی با بیان اینکه در زندگی زناشویی باید ارتباطات از روی عشق و علاقه و احساس مسئولیت نسبت به یکدیگر باشد، افزود: در این‌صورت می‌توان زندگی توأم با خوشبختی و آرامش خاطر داشت؛ از این رو، هر آنچه در زندگی رخ می‌دهد، نتیجه برخورد ما با مشکلات و سختی‌هاست؛ چرا که اگر در زندگی مشترک، زن و مرد مکمل و متعهد به هم باشند، بی‌تردید هیچ مشکلی نمی‌تواند در زندگی آنان عرض اندام کند.

امیر واحدی خطاب به بانوان حاضر در مراسم گفت: در زندگی با یک نظامی، اولویت اصلی حفظ اسرار نظام است و این اسرار همان همسران شما هستند که به‌عنوان یک سرباز ولایی در این نظام مقدس مشغول به خدمت هستند و باید بدانید که خانواده نقش کلیدی در ارتقاء توان عملیاتی نیرو‌های مسلح دارد.

وی در ادامه بیان کرد: باید زندگی خود را بر پایه حفظ و قوام اسلام و سرپاماندن اسلام بنا کنید که لازمه این امر تشکیل یک خانواده متدین، مؤمن و با ایمان است.

فرمانده نیروی هوایی در پایان با اشاره به اینکه رمز موفقیت در هر زندگی همدم محرم بودن و پشتیبان بودن است، خاطرنشان کرد: اعتماد دوسویه را یکی از عناصر جدایی‌ناپذیر در زندگی خانوادگی خود قرار دهید تا ان‌شاءالله زندگی توأم با عشق و علاقه و آرامش داشته باشید.

مراسم افتتاحیه همایش زوج‌های جوان نیروی هوایی ارتش با حضور فرمانده نهاجا، حجت‌الاسلام «جلیلی‌صفت» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت‌الاسلام «قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و جمعی از فرماندهان، مسئولان و زوج‌های جوان این نیرو در شهر مشهد برگزار شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها