مروری بر وصیت‌نامه شهید «سیدى»

شهید سید محمد سیدى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «اى مردم!... به هوش بیایید که الان وقت غیرت است؛ غیرت به خرج دهید و گوش به حرف دشمنان خصوصاً منافقین ندهید؛ زیرا اگر خداى نکرده در خواب غفلت باشید، هم در دنیا و هم در آخرت روسیاه خواهید شد.»
کد خبر: ۵۲۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹ - 31May 2022

شهید سیدى:‌ای مردم به حرف دشمنان گوش ندهید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.  

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید سید محمد سیدى

«بسمه تعالى

درود بر رهبر کبیر انقلاب و درود بر شهیدان و درود بر پدران و مادران شهدا که فرزندانى خوب و آماده شهادت تربیت کردند و درود بر جوانان پاکدامن و غیور این سرزمین.‌ای جوانان غیور اسلام تا قدرت و توان در بدن دارید از هیچ کوششى دست برندارید؛ برادران این اسلام است که پس از قرن‌ها به دست ما رسیده پس قدر آنرا بدانید و نگذارید هر منافقی از هر گوشه و کناری آن را از مسیر اصلى خود جدا کند.

ما شیعیان باید جان خود را که بهترین و گران‌مایه‌ترین سرمایه است فداى قرآن و اسلام نمائیم.

پدر و مادر عزیزم اگر من به فیض شهادت رسیدم گریان نباشید بلکه سربلند پرافتخار ادامه‌دهنده راه من باشید و هر زمان بفکر من افتادید بفکر حضرت على اکبر و حضرت قاسم و جدم حسین (ع) باشید؛ مرا حلال کنید که بسیار زحمت مرا کشیده‌اید.

برادران و خواهران طورى رفتار کنید که الگو باشید؛ به راهی که راه على (ع) و راه حسین (ع) است بروید و در این راه از هیچ کوششى دریغ نکنید تا جائیکه توان دارید ارتباط خود را با خدا بیشتر نمائید.

بارخدایا گناهکارم را ببخش و مرا به شهادت برسان؛ تو خودت بخشنده و مهربانى پس من رو به تو آورده‌ام و از تو طلب حاجت مى‌کنم و حاجت من شهادت است.

ال‌ها امام خمینى رهبر کبیر انقلاب اسلامى را طول عمر بده؛ پدر و مادرم را آمرزیده گردان، رزمندگان اسلام را موفق گردان و راه کربلا را هم آزاد کن. خدایا قدس عزیز را آزاد گردان و مرا در جوار جدم حسین قرار بده.

در پایان بگویم اى مردم برادر و خواهر مسلمان به شما می‌گویم به هوش بیائید که الان وقت غیرت است غیرت به خرج دهید و گوش به حرف دشمنان خصوصا منافقین ندهید اگر خداى نکرده در خواب غفلت باشید هم در دنیا و هم در آخرت روسیاه خواهید شد.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار