نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

صداقت، شجاعت و تلاش دولت قابل تقدیر است/ مردم باید پای کار باشند تا مشکلات مرتفع شود

آیت الله «عبادی» گفت: امروز صداقت، شجاعت و تلاش دولت قابل تقدیر است و ما با دولت شهید رجایی دیگری روبه‌رو هستیم که همه مکلفیم به عنوان یک انقلابی، مسلمان و انسان، درست عمل کنیم و برخی تخلفات کنار گذاشته شود.
کد خبر: ۵۲۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲ - 31May 2022

دولت سیزدهم ادامه دهنده مسیر شهید «رجایی» استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علی‌رضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، امروز (سه‌شنبه) در دیدار با «سید صولت مرتضوی» معاون اجرایی رئیس‌جمهور، اظهار داشت: زندگی یک صحنه مشروطی است که اگر شرایط به وجود آید، به زندگی برکت و اگر به هم بخورد، آفت می‌شود و در صحنه میدانی هم عیناً همین‌گونه است.

وی بیان داشت: از ویژگی‌های اخلاص دولت مردمی و انقلابی این است که مشکلات اساسی کشور را برای حفظ وجهه خود، پشت پرده نگه نمی‌دارد و درصدد اصلاح آن‌هاست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دولت می‌گوید اول باید این جراحی و اصلاح انجام شود و اگر جراحی نشود، همه زحمات به هدر می‌رود، تصریح کرد: مشکلاتی براساس سلیقه‌های خاصی در کشور در این آزمون و خطا‌ها پیش آمده که رفع آن‌ها نیاز به عملیات ویژه دارد.

آیت‌الله عبادی ادامه داد: جراحی اقتصادی در حالی انجام می‌شود که تبلیغات بی‌رحمانه بیگانه در فضای مجازی و حقیقی غوغا می‌کند؛ اما دولت این تصمیم را گرفته که اول این جراحی و اصلاح انجام شود.

وی گفت: این تصمیم در حال انجام است و عوارض و لوازمی دارد، از طرفی مردم هم با تجربه‌ای که داشته‌اند، همه جا خوشبین نیستند و حق دارند؛ چون آسیب‌هایی دیده‌اند و کسی پاسخگو نبوده که طبعاً این مرحله باید پشت سر گذاشته شود تا به‌طور اصولی آنچه شایسته نظام است، به مردم خدمات‌رسانی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اکنون در شرایطی هستیم که همه باید همکاری کنند و بدیهی است که گروهی به عنوان دولت به تنهایی نمی‌تواند کار‌ها را درست کند؛ پس مردم هم باید پای کار باشند تا مشکلات مرتفع شود.

آیت‌الله عبادی افزود: امروز صداقت، شجاعت و تلاش دولت قابل تقدیر است و ما با دولت شهید رجایی دیگری روبه‌رو هستیم که همه مکلفیم به عنوان یک انقلابی، مسلمان و انسان، درست عمل کنیم و برخی تخلفات کنار گذاشته شود.

وی تصریح کرد: کسانی که تریبون‌دار و مسئول هستند، باید مردم را به این توطئه‌ای  که هم بیگانه انجام داده و هم نفوذ‌هایی که بین مردم و دولت سلب اعتماد کرده‌اند، توجه دهند تا در زمین دشمن بازی نکنند.

نماینده ولی فقه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مردم باید بدانند منافع عمومی جامعه و منافع ملی این است که این فرصت را غنیمت بشمارند و همه با هم همکاری کنند، گفت: در این صورت می‌توانید از این شجره طیبه میوه سالم بچینید؛ اما نمی‌شود عمل ناسالم انجام دهیم و منتظر نتیجه خوب باشیم.

آیت‌الله عبادی تأکید کرد: امروز قوای سه‌گانه، هم مورد اعتماد و هم با هم همراه هستند، همراهی نیز این است که خودشان را با نظام و قانون اساسی تطبیق می‌دهند.

وی گفت: مردم هم جلوترند و در راهپیمایی‌های اخیر این موضوع مشاهده شد؛ لذا امروز خدا بر ما حجت را تمام کرده و صاحب اصلی انقلاب اسلامی مردم هستند که با وجود همه سختی‌ها و مشکلات جلو هستند و اقلیتی که خود را ضایع می‌کنند نیز امیدواریم هدایت شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: آنچه عموم مردم از همه ما می‌خواهند، اسلام، عدالت، صداقت و محبت است که خواسته درستی بوده و حتی غربی‌ها می‌گویند اکثریت مردم ایران با انقلاب و نظام اسلامی همراه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها