دبیر سوگواره «ملت امام حسین»:

سوگواره «ملت امام حسین» میزبان ۱۱ هزار اثر بود

کاویانی از داوری ۱۱ هزار اثر در سوگواره «ملت امام حسین» خبر داد و گفت: دبیرخانه دائمی این سوگواره امسال در رادیو معارف برپا بود.
کد خبر: ۵۲۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵ - 31May 2022

سوگواره «ملت امام حسین» میزبان ۱۱ هزار اثر بودبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین اختتامیه نخستین سوگواره بین‌المللی «ملت امام حسین»، پویش تولید محتوای رسانه‌ای و کنشگری عاشورایی در فضای مجازی، در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

مسعود کاویانی دبیر سوگواره و مدیر شبکه رادیویی معارف با بیان اینکه این سوگواره از محرم سال گذشته آغاز شده است و این اقدام پایدار خواهد ماند، اظهار داشت: در مراسم امروز از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

وی توسعه مردمی مدل تبلیغات رسانه‌ها، گرامی‌داشت فعالان رسانه‌ای عاشورایی و جلب توجه مردم برای تولید آثار عاشورایی را هدف سوگواره «ملت امام حسین» دانست و گفت: با هم‌افزایی صورت گرفته شده در سوگواره از هدررفت سرمایه‌های بیت‌المال جلوگیری می‌شود.

مدیر شبکه رادیویی معارف از ایجاد دبیرخانه دائمی این سوگواره خبر داد و گفت: دبیرخانه دائمی سوگواره «ملت امام حسین» در رادیو معارف ایجاد شده است و امسال در مجموع میزبان ۱۱ هزار و هشت اثر در سطح ملی بود.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها