جانشین سازمان اطلاعات سپاه:

«مردم» پشتوانه مستحکم انقلاب اسلامی هستند

سردار «سیاری» گفت: دشمن می‌داند مادامی که مردم پشت انقلاب اسلامی هستند نمی‌تواند کاری انجام دهد.
کد خبر: ۵۲۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴ - 31May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «مهدی سیاری» جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در مراسم بزرگداشت شهدای دانشگاه فردوسی مشهد که عصر امروز در دانشکده اداری و اقتصاد این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شهدا اظهار داشت: جمهوری اسلامی با معنویت، با فکر و با انسان‌های با ایمانی نیرومند است که در راه خدا مبارزه می‌کنند و با جان خود از کشور محافطت می‌کنند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی قدرت و معنویت خود را از خون شهدا دارد و دشمن نمی‌تواند جوانان غیور ما را بشناسد.

سردار سیاری با بیان اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون تغییر نکرده‌اند، تأکید کرد: آنچه امروز تغییر کرده دشمن و هدف او نیست بلکه روش و استراتژی دشمن است.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در ادامه به دشمنی چندین ساله کشورهای غربی و مخالفان نظام اشاره کرد و افزود: دشمن چندین سال است بر روی تهاجم فرهنگی کار می‌کند و از این تهاجم به تهاجم روانی رسیده است.

سردار سیاری با تأکید بر اینکه دشمن امروز به یک تهاجم ترکیبی دست زده است، متذکر شد: دشمن در جنگ ترکیبی که شامل جنگ اقتصادی، سیاسی، امنیتی و رسانه‌ای است را به راه انداخته و ما نیز باید برای مقابله با این جنگ اقدام درستی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امید امروز دشمن به داخل است، ابراز داشت: دشمن می‌داند مادامی که مردم پشت انقلاب اسلامی هستند نمی‌تواند کاری انجام دهد.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران ادامه داد: دشمن با سه جنگ اقتصادی، عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای در حال حمله به مردم است.

سردار سیاری با بیان اینکه در جنگ اقتصادی و امنیتی می‌توان دفاع کرد، گفت: جنگ روانی و رسانه‌ای قبل از جنگ نظامی آغاز و بعد از جنگ نظامی نیز ادامه دارد بنابراین نیازمند کار شبانه‌روزی و امیدآفرینی است.

وی تأکید کرد: دشمن در حال انتشار اخبار دروغ در رابطه با جمهوری اسلامی ایران است و با اطلاعات غلط در حال بمباران خبری با هدف مرعوب کردن مسئولان و نخبگان می‌باشد.

سردار سیاری با اشاره به حذف ارز ترجیحی گفت: یارانه‌ای که مختص مردم است و تاکنون در جیب برخی سودجویان می‌رفت اکنون به جیب تمام مردم می‌رود. این طرح مردم‌سازی یارانه است.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران خطاب به دانشحویان حاضر در جلسه، تاکید کرد: جانشین سازمان اطلاعات سپاه ادامه داد: دشمن با سه جنگ اقتصادی، عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای در حال حمله به ما است.

وی تاکید کرد: دشمن در حال انتشار اخبار دروغ در رابطه با جمهوری اسلامی ایران است.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: دولت یک اقتصاد مریض را تحویل گرفت اما این دولت، دولت مردمی است و به حق دارد کار می‌کند.

سردار سیاری خطاب به دانشحویان حاضر در جلسه، تاکید کرد: دشمن تلاش می‌کند این دولت انقلابی موفق نشود و مفسدین داخلی نیز نمی‌گذارند. اکنون نقش اصلی و اساسی به عهده شما جوانان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار