ویژه‌برنامه‌های کانال‌های شبکه سحر به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره)

ویژه برنامه‌های مناسبتی شبکه سحر بالکان، اردو، آذری و کردی در ایام رحلت امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد اعلام شد.
کد خبر: ۵۲۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶ - 01June 2022

ویژه برنامه‌های کانال‌های شبکه سحر به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره)به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، ویژه‌برنامه‌های مناسبتی شبکه سحر بالکان، اردو، آذری و کردی در ایام رحلت امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد اعلام شد.

کانال سحر بالکان

برنامه زاویه دیگر از کانال بالکان با موضوع گفتگوی سیاسی روز به تهیه کنندگی محسن جعفری به مدت ۲۵ دقیقه در روز‌های سه‌شنبه ۱۰ خرداد ساعت ۱۶:۳۰ پخش و تکرار آن در ساعت ۲۲ بعد از خبر شامگاهی می‌باشد.

این برنامه با مجری‌گری معمر اسپاهیچ و به مترجمی عادل حاجی محمد اویچ و با کارشناسی محمد جواد آسایش سفیر سابق ایران در زاگرب اجرا می‌شود.

برنامه زاویه دیگر به بررسی رویداد‌های سیاسی روز در حوزه بین المللی و منطقه بالکان پرداخته و با رویکرد ترویج مبانی فکری انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و مبارزه با استکبارستیزی و حمایت از ملل مستضعف و مظلوم به صورت گفتگو با کارشناس مربوطه به مخاطب خود اطلاع رسانی می‌کند.

آیتم‌های برنامه شامل: پلاتوی مجری، پخش تصاویر رئال و آرشیوی پیرامون موضوع و گفتگوی حضوری با کارشناس مربوطه است.

کانال سحر اردو

برنامه زنده خانواده نسیم زندگی به مدت ۵۰ دقیقه به تهیه کنندگی رضا داستانی با ساختار ترکیبی فاقد نمایش و با محور شخصیت امام (ره) در شبه قاره ساعت ۱۸:۰۰ از ۱۴ خرداد تا ۱۵ خرداد به آنتن می‌رود.

همچنین برنامه زنده سیاسی انداز جهان با حضور و ارتباط با کارشناسان مربوطه به مدت ۳۰ دقیقه به تهیه کنندگی علیرضا مهدوی و حسام الدین مهاجری با ساختار ترکیبی فاقد نمایش، با محور شخصیت امام خمینی و تاثیر تفکر ایشان در ایران و جهان ساعت ۲۱:۰۰ از ۱۳ خرداد تا ۱۷ خرداد پخش می‌شود.

برنامه جام جم به مدت ۲۲ دقیقه به تهیه کنندگی هدایت ا... طاهرزاده با ساختار ترکیبی فاقد نمایش و با محوریت تبیین شحصیت امام در مطبوعات منطقه و جهان ساعت ۱۲:۳۰ از ۱۳ خرداد تا ۱۶ خرداد بر روی آنتن خواهد بود

برنامه نگاه هفته به مدت ۳۰ دقیقه به تهیه کنندگی حسین خروجی با ساختار ترکیبی فاقد نمایش ساعت ۲۱:۰۰ پخش و گزارش‌های ارسالی و مصاحبه از شهر‌های مختلف (دهلی، اسلام آباد، بمبئی، کشمیر، کراچی، لکهنو) که در بخش‌های خبری مورد استفاده قرار می‌گیرد. خبر هر روز در دو بولتن ساعت ۱۶:۳۰و ۲۰:۳۰ پخش می‌شود.

مستند جایگاه انقلاب اسلامی و سیره امام خمینی ره در شبه قاره به تهیه کنندگی افسانه مهربانی در ساختار مستند روایی با محوریت تاثیر شخصیت امام در شبه قاره به تعداد شش قسمت از ۱۲ خرداد تا ۱۷ خرداد ساعت ۱۹:۰۰ پخش می‌شود.

مستند نفس مسیحا با ساختار مستند و با محوریت زندگینامه امام خمینی (ره) از ۱۴ الی ۱۵خرداد ساعت ۱۶ به مدت ۲۵ دقیقه و مستند شاهدی بر خورشید با ساختار مستند آرشیوی به مدت ۱۵ دقیقه روز ۱۴خرداد ساعت ۲۰:۰۰ به آنتن می‌رود.

مردان بزرگ تقریب به مدت ۱۰ دقیقه به تهیه کنندگی محمدرضا سعیدی روز ۱۴ خرداد ساعت ۲۲:۴۰ به آنتن می‌رود

کانال سحر آذری:

برنامه‌ی سیاسی «آزاد ارئنا» ویژه‌ی رحلت امام خمینی به مدت ۴۵ دقیقه به طور زنده به تهیه کنندگی نوروز پورمند پخش می‌شود.

قابل ذکر است، سالروز رحلت امام خمینی (ه) در برنامه‌های زنده خانواده و صبحگاهی پرداخته می‌شود. مستند «نفس مسیحا «در دو کلاکت روز‌های ۱۴ و ۱۵ خردادساعت ۱۵ با موضوع ولادت، تحصیلات، مبارزات و ارتحال امام خمینی پخش می‌شود.

مستند «شاهدی بر خورشید»، ۱۴ خرداد ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه با موضوع بیان خاطرات دوران انقلاب و زمانیکه امام خمینی در پاریس حضور داشتن از زبان بهرام مولایی عکاس آن دوران دیده می‌شود.

سینمایی انیمیشن «پا به پای آفتاب» جمعه ۱۳ خرداد ساعت ۲۲:۰۰ با موضوع «جوانی و نوجوانی» حضرت امام خمینی پخش می‌شود.

۶- مستند «طلوع تا غروب» ۱۴ خرداد حوالی ساعت ۲۲:۰۰ با موضوع بررسی سیره‌ی عملی امام خمینی پخش می‌شود.

برنامه کودک ویژه رحلت رهبر بزرگ انقلاب از دیگر برنامه هاست. همینطودر برنامه‌های خبری و تفسیر و مطبوعات (روبریکا) به این موضوع پرداخت خواهد شد.

کانال سحر کردی:

مستند «نفس مسیحا» با موضوع زندگی نامه امام خمینی «ره» از بدو تولد تا ارتحال در روز‌های سیزدهم و چهاردهم ساعت ۱۹ از تلویزیون سحر کردی پخش می‌شود. همچنین سخنان امام خمینی (ه) به صورت میان برنامه در همین روز به تعداد مابین برنامه‌ها از تلویزیون سحر کردی پخش می‌شود.

۳_ پخش زنده سخنرانی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در چهاردهم خرداد، پوشش رادیویی در مجله خبری (روزانه) ساعت ۱۸ از رادیو سحر کردی از دیگر برنامه‌های سالروز رحلت امام خمینی است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار