دفاع پرس گزارش می‌دهد؛

زمزمه‌ای بین مردم زمزم است؛ شهدا می‌آیند

بوستان زمزم هفته‌ی دیگر میزبان پیکرهای مطهر 2 شهید گمنام است. مردم این منطقه از روزها پیش بی‌قرارانه در تدارک یک میزبانی بزرگ هستند.
کد خبر: ۵۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷ - 09September 2015

زمزمه‌ای بین مردم زمزم است؛ شهدا می‌آیند

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، دوشنبه هفته آینده(23 شهریور) پیکرهای مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در بوستان زمزم واقع در منطقه 17 تهران که به دارالشهدا معروف است، به خاک سپرده میشوند.

جوانان این منطقه با شنیدن خبر میزبانی پیکرهای دو شهید گمنام، بی قرار در حال تدارک یک میزبانی آبرودار هستند. یک ستاد مردمی برای استقبال از پیکرهای مطهر شهدا به راه انداختهاند و هر روز با دل بیقرارشان پیش از اذان مغرب در کنار محل دفن شهدا در بوستان، زیارت عاشورا قرائت میکنند. شب گذشته نیز به آماده سازی محل تدفین این 2 شهید گمنام پرداختند.

در فضای مجازی نیز، گروهی با عنوان استقبال از شهدای گمنام در تلگرام به راه انداختهاند و طرحها، پوسترها و عکسها را در آن گروه به اشتراک میگذارند تا اعضای گروه که در دیگر گروههای شبکههای اجتماعی فعالیت دارند نیز به اشتراک بگذارند.

جوانان خوش ذوق و طراح هم پای کار آمدهاند و طرحهای گرافیکی بسیاری را جهت انتشار در امکان عمومی و فضاهای مجازی آماده کردهاند.

خادمین شهدای محلهی زهتابی منطقه 17 تهران نیز از این فرصت استفاده کردند که حال میزبان شهدای گمنام هستند، رهبرشان سیدعلی را نیز در جوار پیکرهای شهدا زیارت کنند. لذا دست به قلم بردند و نگاشتند: آقاجان خواستهای داریم که امیدواریم گوشه چشمی با ارسال پیامی یا نمایندهای مرحمت کنید و حتی آقاجان آرزوی تمامی مادران و پدران شهید این منطقه است که شما را از نزدیک زیارت کنند تا باشد مایه دلگرمی و تسلای ایشان گردد لذا از شما دعوت میکنیم تا در مراسم تشییع و تدفین این دو شهید گمنام در روز 23 شهریور مصادف با شهادت امام جواد(ع) در بوستان زمزم واقع در دارالشهدای تهران شرکت کنید تا نماز را به شما اقتدا کنیم و انشاالله با عنایت شما و سایر مسئولین دلسوز و انقلابی، اولین خشت "حرم شهدای گمنام بوستان زمزم" با دستان مبارک شما گذاشته شود. آقاجان به محلهی ما بیاید، چشم انتظارتان هستیم.

خانوادههای شهدا نیز با عکس شهیدشان این خواسته را به تصویر کشیدهاند.

حالا جوانان و مردم منطقه زمزم یا پاسگاه به انتظار حضور پیکرهای شهدای گمنام نشستهاند تا تابوتشان را بر دوش بگیرند و در روز عزای امام جواد(ع) با چشمانی اشکبار میزبانی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار