دبیر کانون‌های خدمت رضوی آذربایجان شرقی خبر داد؛

«خدمت کریمانه، جهاد عالمانه»؛ شعار دهه کرامت امسال

«شاکری» با اشاره به این‌که شعار امسال دهه کرامت «خدمت کریمانه و جهاد عالمانه» است، گفت: رویکرد برنامه‌های ما در نقاط محروم بوده و هدف نیز تحت تأثیر قرار دادن مردم برای این ایام باشکوه خواهد بود.
کد خبر: ۵۲۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶ - 01June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سردار «محمدیوسف شاکری» دبیر کانون‌های خدمت رضوی آذربایجان شرقی، ظهر امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های دهه کرامت در استان آذربایجان شرقی از ۱۱ تا ۲۱ خرداد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این‌که شعار امسال دهه کرامت «خدمت کریمانه و جهاد عالمانه» است، افزود: رویکرد برنامه‌های ما در نقاط محروم بوده و هدف نیز تحت تأثیر قرار دادن مردم برای این ایام باشکوه خواهد بود.

«شاکری» با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم جامعه مهدوی محقق شود، گفت: عصاره حرکت ما تحت تأثیر محبت خدا و مردم و ائمه اطهار (ع) است.

وی ادامه داد: تلاش کردیم دبیرخانه دائمی برای دهه کرامت و زیرسایه خورشید راه‌اندازی کرده و هر سال نیز با مطالبه و نیاز مردم برنامه‌ها را برگزار کنیم. ما به دنبال بسترسازی هستیم تا از امام مهربانی‌ها امام رضا غافل نشویم.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آذربایجان شرقی افزود: جوهره کار‌ها جوشش و حرکت عمیق دل‌ها به سوی امام مهربانی‌هاست. در این ایام همچنین ۷۲ دیگ در قالب ۷۲ هزار پرس غذا تهیه و بین مردم توزیع می‌شود.

وی همچنین از برگزاری جشن بزرگ خیابانی و نورافشانی به‌مناسبت میلاد امام رضا (ع) در تبریز خبر داد و گفت: همچنین برگزاری نمایشگاه‌های ابتکارات و عملکرد کانون‌های محله‌ای و شهرستانی نیز دیگر رویکرد ما است.

«شاکری» از برگزاری برنامه‌ها با محوریت مردم خبر داد و اظهار داشت: ۱۰ دفتر کانون خدمت رضوی در استان آذربایجان شرقی فعال هستند و پنج دفتر نیز به تازگی افتتاح شده است.

وی در خصوص توزیع بسته‌های کمک‌معیشتی، گفت: ۲۰ هزار بسته اخیراً توزیع شده که ارزش هر بسته ۶۰۰ هزار تومان بود و توزیع این بسته‌های معیشتی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار