محمدامین همدانی خبر داد:

نقد سیاست­های آمریکا با هنر پویانمایی

مدیرخانه پویانمایی انقلاب اسلامی، از تولید مجموعه­های جدیدی از پویانمایی­های ضدآمریکایی با حمایت سازمان هنری رسانه­ای اوج خبر داد.
کد خبر: ۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵ - 29October 2013

نقد سیاست­های آمریکا با هنر پویانمایی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمدامین همدانی مدیرخانه پویانمایی انقلاب اسلامی درباره مجموعه 10 قسمتی با نام "آتو" گفت: برای اینکه نگاهی طنز به " ناتو" داشته باشیم نام این مجموعه را "آتو" گذاشتیم.

وی گفت: در این مجموعه، سران ناتو تلاش می­کنند گروه ویژه­ای برای جنگ با تروریسم بین­المللی تشکیل بدهند و هر یک از کشورهای عضو، نیروهای ویژه­ای معرفی می­کنند که گروه سربازان بین­المللی را سر و سامان بدهند. اما نیروهای ویژه ضد تروریسم، کاری جز تقویت تروریست­ها و خرابکاری در کشورهای مختلف دنیا انجام نمی­دهند.

مدیرخانه پویانمایی ادامه داد: این کار با رویکرد طنز تولید شده و در چند اکرانی که در دانشگاههای مختلف داشته با استقبال خوب مخاطبان روبه ­رو شده است.

همدانی با یادآوری دریافت جایزه دوم جشنواره عمار و دریافت جایزه اول تهران 1404 توسط انیمیشن "پرواز تا بی­نهایت" اظهار داشت: این انیمیشن درباره نبرد فرضی ایران و آمریکا در سال 2025 میلادی است وهنرمندان کاربلد و انقلابی موسسه فرهنگی سلوک افلاکیان با حمایت سازمان رسانه­ای اوج، این انیمیشن را تولید کرده­اند.

مدیرخانه پویانمایی انقلاب اسلامی، درباره انیمیشن کوتاه IQگفت: این کار هم هواپیمای جاسوسی RQ170را به سخره گرفته و در قالب طنز، پهپاد آمریکایی و شکار آن را روایت می­کند.

وی درباره مجموعه 30 قسمتی "عمو سام" با موضوع جنگ­طلبی های آمریکا گفت: فعلاً 15 قسمت "عمو سام" آماده پخش است و بقیه قسمت­های آن هم  به زودی به پایان خواهد رسید. مجموعه "عمو سام" از داستان­های کوتاه و بدون کلامی که درباره آمریکا و دخالت­های نظامی این کشور به نگارش درآمده بهره می­برد.

وی از تولید یک انیمیشن 15 دقیقه­ای درباره نبرد احتمالی ایران و آمریکا در تنگه هرمز خبر داد و گفت: هنرمندان انیمیشن مشهد مشغول تولید این کار هستند که نمونه خوبی در حوزه تولید انیمیشن ایرانی خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها