مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

موزه دفاع مقدس خوزستان برای همه سلیقه ها و رده های سنی طراحی شده است

سردار مرادحاجتی گفت: قصد داریم تا فضایی چند منظوره را برای همه هموطنان و شهروندان اهوازی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان ایجاد کنیم که همه سلیقه ها و رده های سنی بتوانند از حضور در این مکان لذت ببرند و بهره معنوی لازم را هم کسب کنند.
کد خبر: ۵۲۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰ - 01June 2022

موزه دفاع مقدس خوزستان برای همه سلیقه ها و رده های سنی طراحی شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه فنی، مهندسی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان بر سرعت بخشیدن به پروژه در زمان تعیین شده تاکید کرد.

وی در این خصوص اظهار داشت: در جلسه مهمی که با سردار سرتیپ دوم «محمدقاسم ناظر» معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار دریادار دوم «سیدحسین ستوده» رئیس بازرسی و امور حقوقی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و تیم فنی، مهندسی بنیاد در تهران داشتیم، به نتایج مطلوبی رسیدیم که مهمترین آن اقدام برای انتشار فراخوان پیمانکار واجد شرایط در نشریات سراسری بود.

سردار مرادحاجتی با تقدیر از نگاه مثبت رئیس و معاونان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به خوزستان و خصوصا مرکز فرهنگی آن که نقطه عطفی در انتشار فرهنگ دفاع مقدس کشور خواهد بود، افزود: عزم و اراده خوبی در مسئولین استان دیده می شود که انشالله بتوانیم به وعده مان عمل کنیم و شاهد افتتاح فاز اول این طرح بزرگ ارزشی در سالجاری باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان به میزبانی های میلیونی پایتخت حماسه و ایثار از مناسبت های مختلف اشاره کرد و گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان می تواند مبدا حرکت عظیم راهیان نور به سراسر استان و محفلی برای زائرین اربعین حسینی باشد به همین منظور قصد داریم تا فضایی چند منظوره را برای همه هموطنان و شهروندان اهوازی ایجاد کنیم که همه رده های سنی بتوانند از حضور در این مکان لذت ببرند و بهره معنوی لازم را هم کسب کنند.

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان به مساحت 10 هکتار در بوستان شهروند اهواز در حال ساخت است و فاز اول آن تاکنون بیش از 37 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها