فرمانده نیروی زمینی ارتش:

شهدا مظهر خلوص و فداکاری/ آمادگی رزمی ارتش مثال زدنی است

امیر حیدری با بیان اینکه آمادگی ارتش جمهوری اسلامی مثال زدنی است، گفت: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت رزمندگان و شهدا است.
کد خبر: ۵۲۶۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵ - 01June 2022
شهدا مظهر خلوص و فداکاری/ آمادگی رزمی ارتش مثال زدنی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از تیپ ۲۵۸ متحرک هجومی شهید پژوهنده چهلدختر نزاجا در شاهرود با اشاره به توان رزمی ارتش و نیروهای مسلح اظهار داشت: امروز در سایه توجهات حق تعالی، ایران اسلامی از لحاظ رزمی و دفاعی در وضعیت مثال‌زدنی قرار دارد.
 
وی با بیان اینکه امنیت امروز ایران اسلامی مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدای گرانقدر و فداکاری ایثارگران و خانواده شهیدان است، افزود: نیروهای مسلح از کیان ایران اسلامی با قدرت دفاع خواهند کرد.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، خانواده شهدا و مدافعان حرم ارتش و شهدای دفاع مقدس را اسوه‌های ایثارگری دانست و گفت: شهدا مظهر خلوص و فداکاری محسوب می‌شوند.
 
امیر حیدری، توجه به معیشت و خانه‌دار کردن کارکنان ارتش را به مثابه یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: احداث و تحویل مسکن سازمانی و شخصی دغدغه مهم نیروی زمینی ارتش است.
 
سرتیپ حیدری در این بازدید از توان رزمی و تجهیزات نظامی تیپ ۲۵۸ متحرک هجومی شهید پژوهنده چهلدختر نزاجا در شاهرود بازدید کرد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار