امیر حیدری در جمع خبرنگاران:

فعالیت پژاک در مرز، ارتباطی با امنیت ما ندارد/ مناطق مرزی شمالغرب امن است

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با تکذیب وقوع ناامنی در مناطق شمالغرب کشور گفت: پژاک با دولت ترکیه و کردستان عراق درگیر است و شاید به همین دلیل درگیری با یکی از پاسگاه‌های ما هم رخ بدهد؛ ولی این به معنای ناامنی نیست.
کد خبر: ۵۲۶۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ - 09September 2015

فعالیت پژاک در مرز، ارتباطی با امنیت ما ندارد/ مناطق مرزی شمالغرب امن است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در حاشیه همایش بهداشت و درمان نزاجا، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر وقوع برخی ناامنیهای در مناطق شمالغرب کشور گفت: من قبول ندارم که این مناطق ناامن است؛ البته شاید گروهی مثل پژاک در نزدیکی مرزهای ما فعالیت داشته باشد؛ ولی این ارتباطی با امنیت مرزهای ما ندارد.

وی با اشاره به درگیری پژاک با دولت ترکیه و کردستان عراق خاطرنشان کرد: شاید به همین دلیل درگیری با یکی از پاسگاههای ما هم رخ بدهد؛ ولی این به معنای ناامنی نیست.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش درخصوص رژه 31 شهریور نیز اظهار داشت: امسال مثل سالهای گذشته، نزاجا دستاوردهای خود را در حوزههای زرهی، تسلیحات ضد زره، انواع رباتهای نظامی، نفربرها و تسلیحات ضدهوایی به نمایش خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
http://maarefjang.ir/
|
-
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
0
هیئت معارف جنگ شهید سپهپد علی صیاد شیرازی
از رزمندگان،دانشجویان و محققین گرامی که علاقمند به دفاع مقدس با مطالب مفید گوناگون می باشند دعوت به عمل می آوردhttp://maarefjang.ir/
همچنین مطالب و خاطرات خود را به نشانی Info@maarefjang.irمی توانید با ما در ارتباط بگذارید
http://maarefjang.ir/
|
-
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
0
با سلام و احترام
لطفا در صورت امکان لینک ما را به اشتراک بگذارید.
http://maarefjang.ir/
با تشکر
هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی
نظر شما
پربیننده ها