امیر حیدری:

سرمایه گذاری در بخش بهداشت روان از الزامات نیروهای مسلح است

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: پرداختن به مسئله بهداشت روان برای غالب افراد جامعه به ویژه نظامیان و حتی سربازانی که کمترین سلاحی به دست دارند، ضروری است.
کد خبر: ۵۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ - 09September 2015

سرمایه گذاری در بخش بهداشت روان از الزامات نیروهای مسلح است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیرسرتیپ حیدری جانشین فرمانده نزاجا در همایش بهداشت روان این نیرو که صبح امروز(18شهریور) در ستادفرماندهی نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: از آنجا که جامعه ارتش انسان محور است و در هر دوره آموزشی پذیرای بیش از 10 هزار سرباز وظیفه هستیم، پرداختن به مسئله بهداشت روان از ملزومات این نیرو محسوب میشود.

وی افزود: مدتی است که مرکزی با عنوان بهداشت و روان در یگانهای مختلف این نیرو فعالیتهای خود را آغاز نموده و با ارائه مشاوره به افراد، اقدامات اثر بخشی را انجام داده است.

جانشین فرمانده نزاجا با اشاره به حساسیت شغلی نظامیان و اینکه غالباً مسلح هستند، گفت: پرداختن به مسئله بهداشت روان برای غالب افراد جامعه به ویژه نظامیان و حتی سربازان که کمترین سلاحی که به دست دارند اسلحه ژ3 با ضد گلوله است، امری ضروری محسوب میشود.

حیدری ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیتهای مجموعه بهداشت و روان نزاجا گفت: اگر امروز شاهد اتفاقاتی چون خودکشی و خود زنی و آسیب رساندن به دیگران در میان سربازان نیستیم به برکت تلاش این مجموعه است.

وی افزود: به عنوان بخشی از سلسله مراتب احساس میکنم سرمایه گذاری در این رابطه هم باید بیشتر باشد و همین اینکه باید علمی، مادی و معنوی باشد چرا که فعالیت در این زمینه از اقدامات احساسی و نابخردانه جلوگیری میکند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار