جمعی از دختران یزدی با امام جمعه یزد دیدار کردند

همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) جمعی از دختران استان یزد به دعوت نماینده ولی فقیه در استان یزد در دفتر آیت‌الله «ناصری» حضور یافتند.
کد خبر: ۵۲۶۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸ - 02June 2022

جمعی از دختران استان یزد با امام جمعه یزد دیدار کردندبه گزارش دفاع‌پرس از یزد، هم زمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) جمعی از دختران استان یزد به دعوت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دفتر آیت‌الله «محمدرضا ناصری» حضور یافتند.

در این مراسم که با برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر همراه بود، ۱۴۰ نفر از دختران خانواده معظم شهدا، جانبازان، و ایثارگران، برگزیدگان مسابقات ورزشی، هنرمندان، نخبگان قرآنی، نخبگان علمی، وفرهنگی، جامعه معلولان و... حضور داشتند.

آیت الله ناصری در این دیدار با اهدای هدایایی روز دختر و ولادت کریمه اهل بیت (ع) را به همه دختران استان یزد تبریک گفت.

امام جمعه یزد همچنین در سخنانی با بیان اینکه دختران امروز مادران فردا هستند، اظهار داشت: وظیفه تربیت نسلی پویا، متدین و اخلاق مدار بسیار مهم و اساسی است.

آیت‌الله «محمدرضا ناصری» عنوان کرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود بنیان خانواده را هدف قرار داده اند و تلاش می‌کنند با اثر گزاری بر زنان و دختران جامعه و ترویج ابتذال غربی بنیان خانواده‌ها را متزلزل کنند.

توجه به اهمیت نرخ رشد جمعیت، کاهش ساعت کاری زنان، توجه به جایگاه زنان و دختران در جامعه و‌ از محور‌های سخنرانی آیت‌الله ناصری در جمع دختران نخبه استان یزد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار