فرمانده انتظامی مازندران:

اندیشه‌های امام (ره) به عنوان میراثی ماندگار برای ملت ایران باقی مانده است

سردار «میرزایی» به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۵۲۶۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ - 02June 2022

اندیشه‏‌های امام خمینی (ره) مرز‌های قراردادی را در نوردیدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «مرتضی میرزایی» فرمانده انتظامی مازندران به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

گستره پایگاه امام قلوب دردمندان و محرومان بود، همان تازیانه خورده‌ها که زنجیر اسارت قرون و اعصار بر پا و گردن و دستشان سنگینی می‌کرد و امروز نام امام خمینی همواره با واژه‏‌های زیبای آزادی، استقلال، خودباوری، ظلم ستیزی و مبارزه مستمر بر علیه بیداد، مترادف است.

اندیشه‏‌های امام خمینی (ره) مرز‌های قراردادی را در نوردید و به اقصی نقاط عالم بسط و گسترش یافت و امروز نیز نام و یادشان الهام بخش مبارزان و امید آفرین دردمندان برای روز‌های بهتر و آینده روشن‌تر است.

رهبر کبیر انقلاب اسلامی با نفی تاثیرگذاری و موقعیت‏ برتر کشور‌های امپریالیستی، کاخ ابرقدرت‌های جهان را فرو ریخت و از این روست که امروز آزادگان جهان از امام‏ خمینی به عظمت ‏یاد می‏‌کنند و بر خود می‏‌بالند از اینکه در قرنی که به قرن امام خمینی شهره شده است، تعلق دارند.

آنچه که در ۱۵ خرداد به وجود آمد نیز عبارت بود از پیوند مستحکم ملت و امام آن هم به برکت اسلام، نهضتی که به رهبری امام خمینی در مقام مرجعیت از درون حوزه علمیه قم آغاز شد و علی‌رغم سرکوب بی‌رحمانه آن در پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ نابود نشد، بلکه بذری شد که در خاک سرزمین افشانده شد و پس از پانزده سال که مردم مسلمان ایران با تحمل سختی‌ها و مرارت‌ها آن را با اشک و خون آبیاری کردند، در بیست و دوم بهمن ۱۳۵۷ سر از خاک برآورد و به ثمر نشست.

نهضت ۱۵ خرداد به دلیل اسلامی بودنش از بطن مردم جوشید و مردم ایران عالی‌ترین جلوه استقلال سیاسی را که ناشی از استقلال مکتبی بود در این نهضت عظیم امام خمینی (ره) مشاهده کردند و اندیشه و افکار امام به عنوان میراثی ماندگار برای ملت شهیدپرور ایران اسلامی باقی ماند.

اینجانب با تسلیت این مناسبت‌ها، پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و ادامه آن تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را به عنوان وظیفه‌ای خطیر بر خود فرض دانسته و تا آخرین قطره خون در راه اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و امنیت مردم عزیز از هیچ تلاشی فرگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار