مسابقه داستان گویی «وقتی آسمان آفتابی» شد

مسابقه داستان گویی «وقتی آسمان آفتابی شد» با محوریت خانواده و سبک زندگی روح ا... در فرهنگسرای رازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲ - 02June 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محمدحسین برزگری» سرپرست فرهنگسرای رازی با اشاره به برگزاری مسابقه داستان گویی «آسمانی که آفتابی شد» اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) در تربیت نه تنها در گفتار بلکه در میدان عمل و یا همان سبک عرفان عملی شان الگوی مناسبی برای همه و بخصوص کودکان بوده اند وبا رفتار و اعمال خود نکات بسیار آموزنده و تربیتی را به دیگران نشان داده اند. در همین راستا مسابقه داستان گویی با تمرکز بر کتاب مصور «باغبان و امام مهربان» به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برای گروه سنی الف، ب وج طراحی شده است.

برزگری اضافه کرد: در این مسابقه از کودکان ۶ تا ۱۰ سال خواسته شده بعد از دیدن تصاویر کتاب، برداشت‌های خود را در قالب پیام‌های صوتی ذخیره و یا بصورت متن بنویسند و در نهایت از متن داستان، عکس گرفته و یا پیام‌های صوتی خود را تا ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۱ به شماره ۰۲۱۹۶۶۵۶۵۶۵ ارسال نمایند.

مسابقه داستان گویی «وقتی آسمان آفتابی» شد

وی افزود:تصاویر کتاب بر اساس داستان واقعی از زندگی امام خمینی (ره) تهیه و تنظیم شده است و پس از پایان مسابقه با در نظرگرفتن شاخص‌های خلاقیت در نوشتار و بیان داستان به متن‌های برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

علاقمندان جهت شرکت در مسابقه وکسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگسرا‌های سطح شهر مراجعه و یا با شماره ۱۸۳۷ تماس داشته باشند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار