شهید «حسن آقاکیشی‌پور»:

تا آخرین لحظه عمرتان با منافقین مبارزه کنید

شهید «آقاکیشی‌پور» در وصیت‌نامه خود آورده است: تا آخرین لحظه‌ی عمرتان با منافقین که در هر زمان در مقابل رهبران و پیشوایان دینی ما ایستاده‌اند، مبارزه کنید، چرا که جنگ نهروان در هر دوره و زمانی بوده و خواهد بود.
کد خبر: ۵۲۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۷ - 04June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، «حسن آقاکیشی‌پور» یکی دیگر از گل‌های معطر گلستان جهاد و شهادت است که در لباس مقدس پاسداری در جبهه حضور یافت و شربت شهادت نوشید. وی که در 7 اسفند 1331 در تبریز دیده به جهان گشود در 11 آبان 1361 در سومار به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید والامقام در وصیت‌نامه خود چنین آورده است:

«در دریای مرگ شنا کنید تا به ساحل برسید.» حضرت علی (ع)

عرض سلام و درود بی‌پایان بر پیغمبر عزیز، محمد (ص) که پرچم عالی اسلام به دست بزرگوارش در ریگزارهای حجاز برافراشته شد و پایه‌ی اسلام را مانند کوه در جهان استوار کرد تا این‌که مکتب عشق و عفت و مساوات و عدالت از صحرای تفتیده‌ی حجاز به سرزمین ما ایران آمد. درود بی‌پایان بر امامان معصوم و شکنجه‌دیده‌مان از علی (ع) تا امام قائم (عج) و درود به رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی که مانند اجداد پاک و با عصمت خود، قوم به خواب رفته و گمراه را از دست حکومت جور و ظلم و غیر اسلامی رژیم پهلوی نجات داد و ریشه‌ی کفر و شرک را با تبر ابراهیم (ع) از ریشه بر کند.

آرزو دارم که خداوند بر من منت نهاده و مرا از سربازان امام زمان (عج) قرار دهد که در راه اعتلای پرچم جمهوری اسلامی و در رساندن صدای مظلومیت ملت شهید پرور ایران به گوش مستضعفین دنیا، خونم در کربلاهای ایران ریخته شود و ان‌شاءالله این جامه‌ی پاسداری که در زندگی لباس شرافت بود، پس از مرگ حریر بهشت باشد.

ای مردم شهیدپرور ایران! حق‌گو باشید و با صریح‌ترین لهجه حق را بیان کنید و از این عمل جز رضایت پروردگار نتیجه مخواهید. ای مردم شهید پرور! با چه زبانی شما را به جهاد و فداکاری در راه دین و ناموس و شرف و جوانمردی سفارش کنم تا قبل از آن که دامنتان آغشته به مذلت باشد، آغشته به خون باشد. ای مردم! بدانید ذلیل‌ترین اقوام در جهان، مردمی هستند که کوچه‌هایشان میدان تاخت و تاز بیگانگان باشد، چنانچه اکنون در کشورهای مختلف از جمله لبنان و عراق و غیره همین طور است.

ای ملت دلیر ایران؛ هوشیار باشید و به شایعه‌پردازهای دروغ گو توجه نکنید. از رهبر انقلاب مواظبت کنید و تا آخرین لحظه‌ عمرتان با منافقین که در هر زمان در مقابل رهبران و پیشوایان دینی ما ایستاده‌اند، مبارزه کنید، چرا که جنگ نهروان در هر دوره و زمانی بوده و خواهد بود. جنگ را از یاد مبرید و از کمک‌های مادی و جانی دریغ نورزید.

در خاتمه به خانواده‌ام عرض می کنم که اگر خبر شهادتم را دریافت کردید، ناراحت نباشید و عزاداری را به نحو احسن انجام دهید که این گریه و زاری‌ها حزب‌الله را در مقابل دشمنان، پر صلابت و پر مقاومت کرده است. پدر و مادر و برادران و خواهران! من برای شما پسر و برادر خوبی نبودم؛ اگر از من بدی دیده‌اید، به بزرگواری خودتان ببخشید. از زحمات پدر و مادر قدردانی می‌کنم و در آن دنیا ان‌شاءالله شفاعتشان خواهم کرد. از دوستان و آشنایان و همسایگان خداحافظی می‌کنم و امیدوارم آن‌ها هم مرا ببخشند. در خاتمه از برادر على خواهش می‌کنم به درس طلبگی‌اش ادامه داده و از مقدار پولی که باقی می‌ماند، قرض‌هایم را ادا نماید و بقیه را بین اعضای خانواده تقسیم کند. پیروزی لشکر اسلام و طول عمر امام را تا انقلاب مهدی (عج) از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار