فرماندار تویسرکان:

کنگره شهدای شهرستان «تویسرکان» برگزار می‌شود

«افشاری» از برگزاری کنگره شهدای شهرستان «تویسرکان» همزمان با سالروز عملیات غرورآفرین «مرصاد» و روز «تویسرکان» خبر داد.
کد خبر: ۵۲۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶ - 02June 2022

کنگره شهدای شهرستان تویسرکان ۵ مرداد برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسین افشاری» فرماندار تویسرکان امروز (پنجشنبه) در جلسه هماهنگی رؤسا و دبیران کمیته‌های دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان اظهار داشت: در شرایطی برای برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان برنامه‌ریزی می‌کنیم که در کنگره اول سردار بزرگ و حبیب سپاه، سردار شهید حسین همدانی توانست با فعالیت چشمگیر خود این کنگره را در سطح عالی و تاثیر گذار برگزار کند که جا دارد پس از شهادتشان، در دومین کنگره توجه ویژه‌ای نسبت به مقام این شهید بزرگوار صورت گیرد.

وی افزود: در شهرستان تویسرکان ۱۲ کمیته برای برگزاری این کنگره تشکیل شده است که ۷ کمیته مطابق برنامه حرکت کرده و ۵ کمیته نیز از زمان بندی عقب است که جا دارد با تلاش مضاعف خود را با برنامه هماهنگ کنند.

افشاری تصریح کرد: شهرستان تویسرکان با سبقه و پیشینه‌ای که دارد همواره در برگزاری مراسمات و یادبود شهدا، جزو شهرستان‌های پیشتاز استان همدان بوده و با همت و اهتمامی که مدیران از خود نشان می‌دهند این بار نیز مراسمی در خور شأن و منزلت شهدا برگزار خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کنگره شهدا باید در متن زندگی مردم ظهور و بروز داشته باشد، یاد آور شد: این کنگره از این نظر حائز اهمیت است که سیره شهدا را به نسل جوان و نوجوان که اطلاع کافی از آن همه رشادت‌ها و ایثارگری‌ها ندارند معرفی می‌کند.

فرماندار تویسرکان در ادامه از برگزاری کنگره شهدای این شهرستان در روز پنجم مرداد همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد خبر داد و تصریح کرد:‌ شهرستان تویسرکان ۷۵۰ شهید در راه نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است که سعی داریم به یاد شهدا، ۷۵۰ خدمت ماندگار را در راستای این کنگره نام گذاری، افتتاح و بهره‌برداری برسانیم.

وی ابراز داشت: اجرای طرح «سپاس» در شهرستان تویسرکان اقدامی ارزشمند است، که توسط کنگره هشت هزار شهید استان همدان ارائه شده که طبق آن مسئولان به دیدار ۷۵۰ خانواده شهید شهرستان تویسرکان خواهند رفت و حضوراً نسبت به این عزیزان  ادای احترام خواهند کرد.

افشاری در پایان خواستار استفاده از ظرفیت بانوان خانه‌دار در بیان سیاست‌های این کنگره  شد و متذکر شد: معمولاً در اغلب برنامه‌ها بیشتر بانوان شاغل ادارات مدنظر قرار می‌گیرد و این درحالی است که عمده بانوان جامعه را خانم‌های خانه‌دار تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار