استاندار مازندران:

«توسعه اقتصادی» و «ایجاد اشتغال» اولویت‌های مهم مدیران است

«حسینی‌پور» توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال را دو اولویت مهم مدیریتی در شهرستان‌ها برشمرد و گفت: این دو امر مهم با هم عجین هستند چرا که توسعه اقتصادی، اشتغالزایی را به دنبال دارد.
کد خبر: ۵۲۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱ - 02June 2022

«توسعه اقتصادی» و «ایجاد اشتغال» اولویت‌های مهم مدیریتی مدیران استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران امروز در اولین جلسه آموزش فرمانداران استان با بیان اینکه فعال نگه‌داشتن بخش آموزش با بهره‌گیری از توانمندسازی در حوزه‌های مختلف راندمان کاری را در هر سازمانی می‌کند، اظهار داشت: توجه به آموزش، کارآمدی و بهره وری منابع انسانی را بالا می‌برد.

حسینی‌پور با اشاره به اینکه با انتصابات در شهرستان‌ها بارقه امید در دل مردم ایجاد شد، گفت: این امید ایجاد شده در مردم را با کار جهادی روشن نگه دارید.

استاندار مازندران ایام ارتحال امام خمینی را عاشورای مردم انقلابی مازندران خواند و بیان داشت: باید هرکه به استان مازندران در این ایام وارد می‌شود، بداند که دیار علویان عزادار امام راحل انقلاب اسلامی ایران است.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: با کار‌های فرهنگی کام آن‌هایی که به دنبال فساد در این ایام هستند را تلخ کنید.

وی افزود: با میدان دادن به جوانان انقلابی و نیرو‌های کاربلد انقلاب باید خون تازه‌ای در شریان مدیریت شهرستان‌ها جریان یابد.

استاندار مازندران با بیان اینکه دو اولویت مهم مدیریتی ما در شهرستان‌ها توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال است، تاکید کرد: این دو امر مهم با هم عجین هستند چرا که توسعه اقتصادی، اشتغالزایی را به دنبال دارد و فرمانداران باید به صورت ویژه این دو مهم را پیگیری و به سرانجام برسانند.

حسینی‌پور لازمه موفقیت و توسعه استان را مشارکت حداکثری مردم در مدیریت دانست و گفت: در هر شهرستان یک جمع عظیم از نخبگان و جوانان انقلابی ایجاد کنید و به تولیداتشان توجه کنید.

وی افزود: حفره‌های اجتماعی جدید را با بهره گیری از نخبگان در هر شهرستان شناسایی و احصا کنید.

استاندار مازندران با بیان اینکه دولت سیزدهم دولتی فراجناحی است، تصریح کرد: فرمانداران به همه‌ی ظرفیت‌های سیاسی فرهنگی و اجتماعی توجه کنند.

حسینی‌پور فرمانداران را بازوان حرکتی خود در شهرستان‌ها خواند و تأکید کرد: با تدبیر هسته‌هایی که مانع مسیر توسعه استان هستند را بشکنید و با قدرت در مسیر توسعه حرکت کنید و تمام تلاش‌تان حل معیشیت مردم باشد.

استاندار مازندران رسیدگی به وضعیت ساحل و ساماندهی سواحل برای استفاده مردم را به صورت ویژه از فرماندارن خواستار شد.

وی در پایان به حفظ جان مردم اشاره کرد و اظهار داشت: فرماندران باید این امر مهم که غریق به کمترین حد و حتی صفر در استان برسد را در اولویت کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار