ادای احترام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مقام شامخ شهدای بافق

«عبدالملکی» صبح امروز پس از ورود به بافق با حضور در امامزاده عبدالله این شهر ضمن زیارت این امامزاده، با نثار گل به مزار مطهر شهدا، یاد و خاطره امام راحل و شهدا را گرامی داشت.
کد خبر: ۵۲۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹ - 03June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «حجت‌الله عبدالملکی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به‌منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چندین طرح به استان یزد و شهرستان بافق سفر کرده است، در اولین برنامه خود صبح امروز پس از ورود به بافق با حضور در امامزاده عبدالله این شهر ضمن زیارت این امامزاده، با نثار گل یاد و خاطره امام و شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

فاطمی استاندار یزد، صباغیان نائب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولین استانی در این سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را همراهی می‌کنند.

کلنگ‌زنی خط فرآوری سنگ‌های کم‌عیار و باطله معدن چغارت، کلنگ‌زنی احداث کارخانه آهن اسفنجی، افتتاح پست‌های اختصاصی برق نخلستان و آفتاب، رونمایی سامانه با هم (درگاه ارتباطی مستقیم کارگران با مدیریت) و سامانه سوت‌زنی (درگاه افشاگری فساد)، سخنرانی در جمع کارگران و بازنشستگان سنگ آهن مرکزی ایران و... از برنامه‌های عبدالملکی در سفر به یزد هست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار