امام جمعه دزفول:

دشمن دنبال تحریف افکار امام خمینی(ره) است

قاضی دزفولی گفت: دشمن به دنبال تحریف اذهان عمومی از جایگاه شخصیت و عظمت کاری است که امام راحل(ره) انجام داد که باید جهاد تبیین به عرصه بیاید و بتوانیم شخصیت، جایگاه، اندیشه و فکر امام را تبیین کنیم که لازمه آن دشمن شناسی است.
کد خبر: ۵۲۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳ - 03June 2022

دشمن دنبال تحریف افکار امام خمینی(ره) استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «سیدمحمدعلی قاضی دزفولی» در خطبه‌های این هفته نمازجمعه دزفول اظهار داشت: فیلم «عنکبوت مقدس» برای کشور ما سیاه نمایی می‌کند و غربی‌ها به آن جایزه طلایی می‌دهند، در واقع دشمنان با اهانت به ساحت مقدس امام رضا(ع)، به دنبال اسلام هراسی، ایران هراسی و قداست شکنی هستند.

وی افزود: این فیلم به دنبال القای این امر است که شخصی که جنایتکار قتل‌های زنجیره ای در مشهد بوده و اعدام شده  هویت دینی مردم ایران است در حالی که این برداشت اشتباه است.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی ادامه داد: سرود «سلام فرمانده» خروجی فرهنگ و هویت دینی ملت ایران است که باعث شده همه اقشار با شور و شوق آن را بخوانند.

وی با بیان اینکه فیلم‌هایی چون امام علی(ع)، ولایت عشق، یوسف(ع) پیامبر و مختارنامه هویت دینی ملت ایران هستند، گفت: دشمن نمی‌تواند به ساحت قدسی امام رئوف که عالمگیر شده خدشه وارد کند بلکه با این کارش چراغ اهل بیت(ع) جاودانه‌تر می‌شود؛ آنها با این کارشان عواطف و احساسات ملت ایران را تحریک، و مردم آن را محکوم کردند.

امام جمعه دزفول در فراز دیگری از خطبه‌ها جان باختن تعدادی از هموطنان را در حادثه غم انگیز ریزش ساختمان متروپل آبادان به مردم و خانواده‌های آنان تسلیت گفت و برای مجروحان این حادثه از خداوند شفای عاجل را مسالت کرد.

قاضی دزفولی در بخش دیگری از خطبه ها با گرامیداشت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) یادآور شد: دشمن به دنبال تحریف اذهان عمومی از جایگاه شخصیت و عظمت کاری است که امام راحل(ره) انجام داد که باید جهاد تبیین به عرصه بیاید و بتوانیم شخصیت، جایگاه، اندیشه و فکر امام را تبیین کنیم که لازمه آن دشمن شناسی است.

وی در پایان، صفر شدن آمار فوتی کرونا را در کشور به کادر پزشکی و نیروهای جهادی تبریک گفت و افزود: غربگرایان داخلی واکسن ایرانی را تمسخر کردند ولی نتیجه اش صفر شدن فوتی های کرونایی ایران و تداوم فوتی‌های کشورهای غربی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار