امام جمعه موقت صالح‌آباد تأکید کرد؛

لزوم توجه همگان به جهاد تبیین

حجت‌الاسلام «طالبی» با تأکید بر لزوم توجه همگان به جهاد تبیین گفت: هرکجا که شبهه و انحرافی وجود دارد، باید درباره آن روشنگری شود.
کد خبر: ۵۲۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ - 03June 2022

راه امام خمینی (ره) تمام ابرقدرت‌ها را به زانو درآوردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت الاسلام «ابوذر طالبی» امام جمعه موقت صالح آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر، ضمن دعوت همگان به تقوی الهی اظهار داشت: به‌کارگیری تقوای الهی به عنوان  بالاترین سلاح در برخورد با وقایع مختلف در زندگی مسلمانان بسیار مهم است.

وی سپس ضمن تبریک ایام بابرکت دهه کرامت به بیان روایاتی از مقام حضرت معصومه (س) پرداخت و افزود: مراسم‌های دهه کرامت را با برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پخش شیرینی جشن میلاد امام رضا (ع) را بزرگتر از سال‌های پیش برگزار کنید.

حجت‌الاسلام طالبی با تأکید بر لزوم توجه همگان به جهاد تبیین تصریح کرد: هرکجا که دیدید شبهه و انحراف از دین یا نظام یا سیاست یا فرهنگ وجود دارد، آنجا روشنگری کنید و بدانید جهاد تبیین وظیفه همه ماست و فقط به مسائل سیاسی محدود نمی‌شود.

وی با اشاره به راهی که امام خمینی (ره) در آن قدم برداشته بود، گفت: وصیت‌نامه سیاسی-الهی امام را حتماً مطالعه کنید و اطمینان قلبی ایشان را از راهی که در آن قدم برداشته ببینید.

امام جمعه موقت صالح آباد خاطرنشان کرد: راه امام خمینی (ره) تمام ابرقدرت‌ها را به زانو درآورد و همین مورد برای حقانیت انقلاب ما کافی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار