نماینده ولی فقیه در مازندران:

آمریکا از خط و تفکر سیاسی و انقلابی حضرت امام (ره) می‌هراسد

«محمدی لائینی» گفت: آمریکا از خط و تفکر سیاسی و انقلابی حضرت امام راحل می‌هراسد و ما باید به خط امام توجه داشته باشیم.
کد خبر: ۵۲۶۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲ - 03June 2022

آمریکا از خط و تفکر سیاسی و انقلابی حضرت امام (ره) می‌هراسدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با بیان اینکه تقوای الهی سبب حمایت خداوند و پرهیز از ریاکاری می‌شود، اظهار داشت: باطن انقلاب اسلامی، تقوا، ایمان، معنویت، ایثار و حماسه و اخلاص و خلوص است و تقوا نداشتن سبب فاصله گرفتن از حقیقت و باطن انقلاب می‌شود. باید غیر از خدا را ناچیز و هیچ بدانیم.

وی با گرامیداشت دهه کرامت و سالروز خجسته میلاد حضرت معصومه (س) و امام هشتم حضرت امام رضا (ع) افزود: ما در پرتو و پناه بارگاه رضوی و فاطمی نفس می‌کشیم و انقلاب کردیم و پیشرفت داشتیم و در منطقه و جهان دارای رشد و حرکت  و تقویت روافزون هستیم و نباید به شانتاژ‌های دشمنان توجه کرد.

محمدی لائینی با بیان اینکه انقلاب سنگر‌های کلیدی جهان را بزودی فتح خواهد کرد به آغاز چله ریاضت کلیمی اشاره و بیان کرد: این چله را باید مغتنم بدانیم و در این چله حوائج را دریافت کرد و باید به دعا توجه و اعتماد داشته باشیم.

امام جمعه ساری با گرامیداشت سی‌وسومین سالگرد ارتحال امام و پنجاه‌ونهمین سالروز شهادت شهدای ۱۵ خرداد گفت: ۳۳ سال از رهبری داهیانه و خمینی گونه، رهبر معظم انقلاب می‌گذرد و حضرت امام راحل یک حقیقت همیشه زنده است و نمی‌توان این حقیقت را محو کرد.

محمدی لائینی با بیان اینکه به تعبیر حضرت امام راحل، رهبر معظم انقلاب یک نعمت اهدا شده از سوی خداوند است، تصریح کرد: آنکه را خدا خواست سکاندار کشتی انقلاب شد و طی ۳۳ سال گذشته با رهبری موفق، ملت را از گردنه‌ها، بحران‌ها و پیچ‌های مهم تاریخی به سلامت و ما را از خرمشهر‌ها با موفقیت عبور داد.

امام جمعه ساری سپس با اشاره به روز جهانی محیط زیست تأکید کرد: مردم باید حافظ محیط زیست باشند و از مواد سمی و کود و سم به اندازه علمی درست استفاده کنند و پسماند‌های گوناگون طبیعت را آلوده نکنند.

وی بیان کرد: مسئولین نسبت به محیط زیست دغدغه و توجه و اهتمام بیشتری داشته باشیم و به بهانه محیط زیست، از احداث صنایع ممانعت نکنیم و جلوی خطوط تولید و پروژه‌های صنعتی را نگیریم؛ محیط زیستی‌ها این هنر را داشته باشند و بین حفظ محیط زیست و آوردن صنایع مهم، مسئله را حل کنند.

وی در ادامه به فرازی از وصیت‌نامه الهی - سیاسی امام راحل اشاره و بر تداوم راه امام (ره) تاکید و افزود: استقامت، صبر، پایداری، روحیه استکبارستیزی، اسلام سیاسی، انقلابی و ناب محمدی از توصیه‌های امام راحل است.

محمدی لائینی با بیان اینکه برخی‌ها درپی تحریف حضرت امام راحل هستند، گفت: آنان در پی تجلیل امام منهای خط امام هستند درحالی که امام بدون خط امام تحریف و دروغ بزرگ است و امام (ره) با خط امام حقیقت همیشه زنده تاریخ است.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه خط امام استکبارستیزی و سازش‌ناپذیری با صهیونیست‌ها و عادی نکردن روابط با اسرائیل است، خاطرنشان کرد: آمریکا از خط و تفکر سیاسی و انقلابی حضرت امام راحل می‌هراسد و ما باید به خط امام توجه داشته باشیم و ملت به تبعیت از رهبر انقلاب هیچ‌گاه خط امام را رها نمی‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار