نماینده مردم در مجلس:

صفر شدن فوتی‌های کرونا با وجود تحریم‌ها نشانه تحقق شعار «ما می‌توانیم» است

لاجوردی گفت: صفر شدن آمار فوتی کرونا با وجود همه تحریم‌ها، ثمره تلاش شبانه‌روزی همه دست‌اندرکاران در این حوزه و تحقق شعار ما می‌توانیم است.
کد خبر: ۵۲۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲ - 03June 2022

صفر شدن فوتی‌های کرونا با وجود تحریم‌ها نشانه تحقق شعار «ما می‌توانیم» است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «زهره سادات لاجوردی» نماینده مردم تهران شمیرانات ری و اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به صفر رسیدن آمار فوتی‌های کرونا در کشور، اظهار داشت: صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا در کشور نتیجه تلاش شبانه روزی کادر درمان است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: ما در حالی امروز بیماری کرونا را مهار کرده‌ایم و آمار فوتی‌های ما به صفر رسیده که ما در مواجهه با این بیماری با تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان نیز روبرو بودیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ملت ایران همواره نشان داده‌اند که با تکیه بر توان خود می‌توانند بر مشکلات فائق آیند و با تحقق شعار ما می‌توانیم در ارتباط با بیماری کرونا نیز این توانمندی خود را نشان دادند.

لاجوردی خاطرنشان کرد: ما در ابتدای شیوع بیماری کرونا حتی در تامین ماسک هم با مشکل مواجه بودیم، اما با وجود این مشکلات در تامین ماسک و دارو امروز به جایگاهی دست یافته‌ایم که می‌توانیم واکسن این بیماری را تولید و صادر کنیم.

وی افزود: امروز ایران به موقعیتی دست یافته که با وجود همه تحریم‌ها توانسته بیماری کرونا را مهار کند و آمار فوتی‌های این بیماری به صفر رسیده است که امیدوارم این روند تداوم پیدا کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار