پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره)

سردار «مالکی» با صدور پیامی، سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۲۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴ - 04June 2022

پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره)به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان به مناسبت چهاردهم خرداد، سی‌وسومین سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت پنجاه و نهمین سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

دفتر ایام ورق خورد و چهاردهم خردادی دیگر، روزی که یادآور عروج ملکوتی رهبر و معمار بزرگ انقلاب اسلامی است، رسید؛ این روز صدها هزار مسلمان و آزادیخواه جهان را متاثر و اندوهگین ساخت. روزی که معمار انقلاب اسلامی ایران که به حق اسوه و الگویی برای ملت‌های آزادیخواه و آزاداندیش جهان در مبارزه با ظلم و جور ابر قدرت‌های شرق و غرب بود، دعوت حق را لبیک گفت.

امام‌ خمینی کبیر طی دوران حیات بابرکت خویش هیچگاه از مجاهدت در راه احیای حقوق مستضعفان ایران و جهان پا پس‌ نکشید و اینگونه قلوب انسان‌های بسیاری را به تسخیر درآورد.

ایشان در دوران پیش از انقلاب با عزمی راسخ و اتکا به قدرت لایزال الهی، آغازگر مبارزه ملت ایران با رژیم سفاک پهلوی بود و در این راه با شجاعت و شهامت انقلاب اسلامی را هدایت و هیمنه پوشالی مستکبران دنیا بویژه آمریکا را فروریخت.

امام در عرصه جهانی نیز به سبب حمایت از ملت مظلوم‌ فلسطین در برابر رژیم کودک کش صهیونیستی، علیرغم‌ حمایت‌های ابرقدرت‌ها از اسرائیل، یک چهره شناخته شده و تاثیرگذار بود و امروز همگان باید بدانیم راز و رمز بقا و تکامل خط و راه امام در وحدت و انسجام ملی نهفته است.

از سوی دیگر، پانزدهم خرداد نیز یادآور پایمردی‌ها و دلاوری‌های آزادمردانی است که از قدرت‌های پوشالی نهراسیدند و با نثار خون خویش نقطه عطفی در مبارزات مردم ایران علیه نظام ستم شاهی به وجود آوردند.

اینجانب ضمن تکریم مقام شامخ امام عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب اسلامی به ویژه قیام خونین ۱۵ خرداد، سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به مردم مومن و شریف کردستان تسلیت عرض می‌کنم. امیدوارم با پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار انقلاب و خون پاک شهدا، تا استقرار دولت جهانی مهدی موعود پای در رکاب ولی فقیه زمان برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی نام ایران در عرصه‌های بین‌المللی تلاش نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار