مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان:

همسران شهدا نماد صبر و ایثار هستند

سردار «مالکی» در پیامی ضمن تسلیت درگذشت همسر شهید «توفیق قمری» گفت: بی‌شک همسران شهدا نماد صبر و ایثار هستند که پس از شهادت همسران خود راست‌قامت، مسیر الهی و متعالی آنها را ادامه دادند و در برهه‌های مختلف مشی ولایتمداری پیشه کردند.
کد خبر: ۵۳۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵ - 01July 2022

همسران شهدا، نماد صبر و ایثار هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در پیامی درگذشت «رابعه میرگساری» همسر شهید والامقام «توفیق قمری» را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم «رابعه میرگساری» همسر شهید والامقام «توفیق قمری» موجب تأسف و تألم خاطر گردید.

بی‌شک همسران شهدا، نماد صبر و ایثار هستند که پس از شهادت همسران خود راست‌قامت، مسیر الهی و متعالی آنها را ادامه خواهند داد و در برهه‌های مختلف مشی ولایتمداری پیشه کردند.

امروز شجره طیبه انقلاب اسلامی مدیون مادران و همسران شهداست و این والامقامان نقش مهمی در رشد و نمو این نهال پربرکت داشته‌اند و با صبر و حمایت خود راه را برای حضور مجاهدان در جبهه‌های نبرد هموار کردند.

اینجانب ضایعه غم‌بار درگذشت همسر شهید قمری را به محضر پیشکسوتان جهاد و شهادت و مردم شریف کامیاران و خانواده مکرم ایشان تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات را برای آن بانوی مکرمه و شفاعت شهیدان را برای همگان مسئلت می‌نمایم.

امید که به فضل الهی و در جوار همسر شهیدشان قرین رحمت ربوبی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار