مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان:

یادمان شهدا باعث ایجاد فضای معنوی در جامعه می‌شود

سردار «مالکی» گفت: امروز زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جایگاه خانواده‌های معظم آن‌ها برای تداوم انقلاب اسلامی و عزت و عظمت نظام اسلامی ایران ضروری است از این رو وجود یادمان شهدا معنویت در جامعه را به همراه دارد.
کد خبر: ۵۳۵۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴ - 24July 2022

یادمان شهدا باعث ایجاد فضای معنوی در جامعه می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان امروز در کارگروه فرهنگی قروه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ۱۳ شهید گمنام در پنج نقطه از شهرستان قروه تدفین شدند که برای آن‌ها یادمان‌هایی در نظر گرفته شده است.

سردار مالکی افزود: خوشبختانه از این تعداد سه یادمان تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است؛ اما یادمان‌های دانشگاه آزاد و شهدای گمنام سریش آباد همچنان نیمه تمام باقی مانده است.

سردار مالکی تصریح کرد: در ابتدای انقلاب، زمانی که استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی با توطئه جنگ را بر ما تحمیل کردند، با وجود اینکه آمادگی نداشتیم؛ اما شهدا با شجاعت و خون پاک خود اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور عزیزمان به دست دشمن بیافتد بنابراین امروز ما مدیون خون و ایثار شهدا هستیم.

وی ادامه داد: امروز زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جایگاه خانواده‌های معظم آن‌ها برای تداوم انقلاب اسلامی و عزت و عظمت نظام اسلامی ایران ضروری است از این رو وجود یادمان شهدا معنویت در جامعه را به همراه دارد و زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آنها فراهم می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده اشاره و تاکید کرد: این کشور با خون پاک شهدا ماندنی شد؛ بنابراین ایجاد و حفظ یادمان‌های شهدا وظیفه ما است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها