مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان:

پیشکسوتان دفاع مقدس بهترین الگو‌های ایستادگی و مقاومت هستند

سردار «مالکی» گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس بهترین الگو‌های ایستادگی و مقاومت برای ملت و نسل آینده هستند و امروز جوانان و نوجوانان ایرانی باید پیشکسوتان را الگوی خود برای پیشبرد اهداف انقلاب قرار دهند.
کد خبر: ۵۳۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷ - 24July 2022

پيشكسوتان دفاع مقدس بهترين الگوهاي ايستادگي و مقاومت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان امروز در دیدار با یادگاران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس ضمن تقدیر از ایثار و مجاهدت آنها اظهار داشت: یادگاران هشت دوران دفاع مقدس مایه افتخار و گنجینه‌های ارزشمند کشور هستند که در انتقال آرمان‌های انقلاب بسیار موثرند.

سردار ماکلی افزود: پيشكسوتان دفاع مقدس بهترين الگوهاي ايستادگی و مقاومت برای ملت و نسل آينده هستند و امروز جوانان و نوجوانان ايرانی بايد پيشكسوتان را الگوی خود برای پيشبرد اهداف انقلاب قرار دهند تا با تمام توان رو به جلو حركت كرده و زمينه پيشرفت كشور در تمام ابعاد فراهم شود.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی است، تصریح کرد: بی شک رشادت مردان سلحشور دوران دفاع مقدس در عرصه تاریخ ایران ماندگار خواهد بود و نسل جوان باید از دانش و تجربه پیشکسوتان دفاع مقدس بیشتر بهره‌برداری کنند، چرا که پیشکسوتان دفاع مقدس در انتقال آرمان‌های انقلاب بسیار موثر هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان یادآور شد: دوران دفاع مقدس تاریخی ماندگار در انقلاب است، آن دوران گنجینه‌ای ارزشمند برای همه نسل‌هاست و بهره مندی از این گنجینه نیاز جامعه امروز و آینده است.

در پایان این دیدارها مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان از یادگاران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها