مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

پیشکسوتان دفاع مقدس نماد مقاومت و ایثار هستند

سردار «ملکی» گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس شهدای زنده و نماد مقاومت و ایثار هستند.
کد خبر: ۵۳۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ - 30July 2022

پیشکسوتان دفاع مقدس نماد مقاومت و ایثار هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، جلسه کمیته پیشکسوتان ستاد بزرگداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت امروز در اداره کل تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح استان برگزار شد.

سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در این نشست، با اشاره به مشکلات پیش روی جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، بر لزوم تکریم این اسطوره‌های سال‌های دفاع مقدس تأکید کرد و اظهار داشت: تکریم و تجلیل پیشکسوتان دفاع مقدس وظیفه‌ای همگانی است.

وی با بیان اینکه رزمندگان مازندران زمان جنگ در لشکر‌های مختلف حضور داشتند، شمار رزمندگان پیشکسوت استان را بیش از ۱۷۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: در سال جاری برنامه تجلیل با حضور عده‌ای از این پیشکسوتان در دستور کار کمیته پیشکسوتان دفاع مقدس قرار دارد.

سردار ملکی با اشاره به اینکه تجلیل از پیشکسوتان یکی از برنامه‌های شاخص هر ساله این کمیته است، گفت: برنامه ریزی‌ها برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم در مرکز استان و شهرستان‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس شهدای زنده و نماد مقاومت و ایثار هستند، بیان داشت: مسئولین وظیفه دارند برای رفع مشکلات این گنجینه عظیم دفاع مقدس تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار