مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان:

والدین شهدا الگویی ماندگار در فرهنگ ایثار و شهادت هستند

سردار «مالکی» گفت: بی‌تردید والدین شهدا به عنوان اسوه‌‌های مقاومت که ارزشمندترین سرمایه‌های خود را در مسیر کسب رضای الهی و پاسداری از انقلاب و میهن اسلامی نثار کردند، الگویی ماندگار در فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌روند.
کد خبر: ۵۲۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹ - 06June 2022

والدین شهدا الگویی ماندگار در فرهنگ ایثار و شهادت هستندبه گزارش خبرنگار دفاعپرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با صدور پیامی، درگذشت حاجیه خانم «اختر رشیدی» همسر شهید معزز «محمد یوسفی» و مادر شهید والامقام «محمد صدیق سیفی» را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

انا لله و اناالیه راجعون

خبر ارتحال مرحومه حاجیه خانم «اختر رشیدی» همسر شهید معزز «محمد یوسفی» و مادر شهید والامقام «محمد صدیق سیفی» موجب تألم و تأثر خاطر شد.

بی‌تردید والدین شهدا به عنوان اسوه‌‌های مقاومت که ارزشمندترین سرمایه‌های خود را در مسیر کسب رضای الهی و پاسداری از انقلاب و میهن اسلامی نثار کردند، الگویی ماندگار در فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌روند.

هر چند فداکاری و صبوری مادران و همسران شهدا قابل توصیف نیست اما بی‌شک مزد صبوری خود را از خانم فاطمه‌الزهراء (س) خواهند گرفت.

این مادر مهربان و دلسوز در حیات با برکتشان همواره مبلغ و مروج فرهنگ ناب شهیدان بوده‌اند و حال بعد از چندین سال فراق روح بلند و ملکوتی شان، به اعلی‌علیین پر کشید و در جوار همسر و فرزند شهیدش به آرامش رسید.

ایشان که با ایمان و ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت، فرزندی رشید و مجاهد تربیت و تقدیم عزت و سربلندی انقلاب و نظام کرد، الگویی ماندگار از ایثار و مقاومت برای مادران امروز و فردای این مرز و بوم خواهد بود.

اینجانب درگذشت حاجیه خانم اختر رشیدی را به خانواده محترم ایشان و همچنین محضر خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و همه بازماندگان تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند سبحان برای این بانوی مومنه رحمت واسعه الهی و همجواری با همسر و فرزند شهیدش و برای بازماندگان صبری جزیل مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار