فرمانده انتظامی پایتخت خبر داد؛

استقرار ۲۰ هزار مأمور پلیس در مسیر‌های منتهی به مرقد امام راحل (ره)

سردار رحیمی از بکارگیری بیش از ۲۰ هزار نیرو در حوزه انتظامی، ترافیکی و امنیتی در مسیر‌های منتهی به حرم امام راحل خبر داد.
کد خبر: ۵۲۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵ - 04June 2022

استقرار ۲۰ هزار مأمور پلیس در مسیر‌های منتهی به مرقد امام راحل (ره)به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی پایتخت در قرارگاه انتظامی، ترافیکی و امنیتی روح الله با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، اظهار داشت: با توجه به برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل که به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا بعد از چند سال برگزار می‌شد از این رو فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از حدود ۱۰ روز مانده به این مراسم ملاحظات و تمهیدات انتظامی و ترافیکی و امنیتی لازم را با به کارگیری ظرفیت‌های داخلی و برگزاری جلسات تعاملی و هم افزایی با سپاه و ... پیش بینی کرده است.

وی با اشاره به کارگیری بیش از ۲۰ هزار نیرو در حوزه انتظامی، ترافیکی و امنیتی در قالب گشت‌های محسوس و نامحسوس، عنوان داشت: یگان‌های مختلف پلیس پایتخت از ساعت ۵ صبح امروز در مسیر‌های منتهی به حرم مطهر امام راحل مستقر شده‌اند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به فعال سازی دوربین‌های البسه برخط تیم‌های اپتیکال در سطح تهران و اطراف حرم مطهر گفت: ۱۰ تیم تریاژ با واحد پزشکی یار و همچنین چهار واحد مکانیکی فعال در این روز آماده ارائه خدمات پزشکی و مکانیکی به زائران مرقد مطهر امام راحل هستند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به استقرار بیش از ۷۰ تیم کشف علمی جرایم برای پیشگیری از سرقت و ... از پلیس آگاهی در پیرامون حرم و پارکینگ‌های گاطراف حرم به طور نامحسوس، بیان داشت: ۱۳۵ ایستگاه مترو توسط سازمان رزم دوم پوشش انتظامی داده شده است.

سردار رحیمی با اشاره به برپایی موکب بزرگ الحسین و پذیرایی از ۳۵ هزار نفر از زائران حرم مطهر، بیان داشت: بیش از ۶۰ مورد پل بیلبورد و ... در خصوص سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل در مسیر‌های منتهی به حرم مطهر در متراژ حدود یک هزار و ۵۰۰ مترمربع طراحی و نصب شده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار