معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) بود

«حسنی» گفت: امام خمینی (ره) با ایجاد حرکت عظیم انقلاب اسلامی احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) بود.
کد خبر: ۵۲۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲ - 04June 2022

امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی بود«محمدسبحان حسنی» معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام امروز (شنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام به مناسبت فرارسیدن سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اظهار داشت: سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی را خدمت ملت شریف ایران و مردم ولایتمدار ایلام تسلیت عرض می‌کنم.

«حسنی» در ادامه گفت: امام خمینی (ره) یک شخصیت بی بدیل در عصر حاضر بود که اسلام ناب محمدی (ص) را به راستی احیا کرد و فصل جدیدی از نظام سیاسی مبتنی بر شریعت را پایه گذاری کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام عنوان کرد: امام خمینی (ره) چهره‌ای مردمی بود و با همه اقشار مردم ارتباط داشت. امام خمینی (ره) یک شخصیت با تقوا بود که به یقین رسیده‌ بود و به همین خاطر توانست در قلوب مردم رخنه کند و انقلاب را به ثمر برساند.

وی بیان کرد: اگر امروز بعد از ۴۳ سال این انقلاب پایدار است و تلألو این انقلاب نورانی بخش های مختلفی از جهان را در بر گرفته نتیجه اندیشه‌های امام خمینی (ره) است.

«حسنی» گفت: امروز تفکر و ایدئولوژی امام خمینی (ره) به جای‌جای جهان صادر شده و ما شاهد دادخواهی و حق طلبی مردم مسلمان در نقاط مختلف هستیم که در مقابل ظلم بپاخواسته و فریاد هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة سر می‌دهند.

وی در ادامه گفت: حضرت امام (ره) هیچ موقع در مقابل طاغوت کنار نیامد و در عین حال که در مقابل طبقه محروم جامعه متواضع بود و پیوند قوی با این قشر داشت در مقابل استکبار محکم و ستبر ایستادگی می‌کرد. همین مقاومت و ایستادگی امام خمینی (ره) باعث شده که امروز ما با تاسی از امام، مقاوم و پایدار درمقابل دشمنان به رهبری رهبر معظم انقلاب ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار