معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان خبر داد؛

اعزام دو هزار زائر گیلانی به مرقد مطهر امام خمینی (ره)

سرهنگ «منشوری» با اشاره به اعزام دو هزار زائر گیلانی به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) گفت: ثبت نام اعزام زائر به مرقد امام راحل (ره) از هفته اول خرداد در گیلان و با همکاری بسیج مساجد، محلات و سایر اقشار بسیج آغاز و تا سه روز قبل از اعزام ادامه داشته است.
کد خبر: ۵۲۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱ - 04June 2022

اعزام دو هزار زائر گیلانی به مرقد مطهر امام خمینی (ره)

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «احمدرضا منشوری» معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعزام کاروان زوار مرقد امام راحل (ره) چندین سال در استان گیلان انجام می‌شود، اظهار داشت: استان گیلان یکی از ولایتمدار‌ترین استان‌های کشور بوده و هرساله تعدادی زیادی از مردم این استان در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به مرقد ایشان مشرف می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با تاکید بر انجام برنامه‌ریزی لازم در خصوص رفت و برگشت زائرین حرم مطهر امام راحل (ره)، تصریح کرد: برنامه ریزی‌های لازم برای اعزام و برگشت این کاروان‌ها انجام شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی با اشاره به هدف اعزام زائرین به مرقد امام راحل (ره) خاطرنشان کرد: هدف اصلی از این اردوی معنوی را گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران به عنوان احیاگر ارزش‌های والای اسلامی در جامعه و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

منشوری از اعزام دو هزار زائر گیلانی به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و افزود: ثبت نام اعزام زائر به مرقد امام راحل (ره) از هفته اول خرداد در گیلان و با همکاری بسیج مساجد، محلات و سایر اقشار بسیج آغاز و تا سه روز قبل از اعزام ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه همچون سال‌های گذشته استقبال خوبی برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام صورت گرفته است، تاکید کرد: ظرفیت‌های اغلب کاروان‌های اعزامی سپاه به این مراسم تکمیل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها