حضور پرشور کاروان‌های زیارتی استان قم در مرقد مطهر حضرت امام (ره)

کاروان‌های زیارتی استان قم امروز با حضور پرشور خود در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام و رهبری تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۵۲۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴ - 04June 2022

حضور پرشور کاروان‌های زیارتی استان قم در مرقد مطهر حضرت امام (ره)به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، کاروان‌های زیارتی استان قم شامل بیش از هفت هزار و ۵۰۰ زائر عاشق روح الله از قشر‌های مختلف مردم امروز در مراسم سالگرد ارتحال در مرقد مطهر حضرت امام (ره) حضور یافتند.

زائران مرقد امام خمینی (ره) که از استان‌های سراسر کشور خود را به مرقد مطهر رسانده بودند، با حضور در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و استماع سخنان رهبر معظم انقلاب، بار دیگر با آرمان‌های والای امامین انقلاب در اعتلای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

این حضور میلیونی زائران در حالی صورت گرفت که دو سال کرونایی ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ مراسم برگزار نشد و دو سال قبل از آن نیز بدلیل برخورد با ماه مبارک رمضان، با محدودیت‌هایی مواجه بود.

زائران شرکت کننده در مراسم که در بین آنها، علاوه بر افراد مسن و میان سال، جوانان و نوجوانانی عاشق روح الله که آن امام بزرگ را درک نکرده، اما خود را شاگرد مکتب حاج قاسم می‌دانستند، حضور داشتند و همچنین با حضور خود، سی و سومین سالروز رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

از ویژگی‌های مراسم، اجرای چندین باره سرود سلام فرمانده با حضور کودکان و نوجوانان به همراه والدین شان بود که بر شور و هیجان مراسم سالگرد ارتحال افزود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار