نماینده مردم در مجلس:

مجلس و دولت برای اجرای «مردمی‌سازی یارانه‌ها» مصمم هستند

حجت‌الاسلام نوروزی با اشاره به همکاری که میان دولت و مجلس ایجاد شده است، گفت: مجلس و دولت برای اجرای «مردمی‌سازی یارانه‌ها» مصمم هستند.
کد خبر: ۵۲۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴ - 05June 2022

مجلس و دولت برای اجرای «مردمی سازی یارانه‌ها» مصمم هستند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «حسن نوروزی» نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در رابطه با نقاط ضعف و قوت مجلس یازدهم و بررسی عملکرد نمایندگان، اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کرده‌اند، این مجلس، مجلسی انقلابی است که تا کنون وظایف خود را به نحو خوب و تا حد میسر انجام داده است. طرح‌های گوناگون و کارآمدی را در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شاهد بوده‌ایم که قابل توجه است.

وی با اشاره به تعامل مثبت دولت سیزدهم و مجلس یازدهم، عنوان کرد: با همکاری که میان دولت و مجلس ایجاد شده است، این دو قوه در کنار هم برای جراحی اقتصادی کشور مصمم هستند که امید است با اجرای دقیق قانون بتوانیم اصلاحات لازم را صورت دهیم.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس تصریح کرد: طرح مالیات بر خانه‌های خالی نیز اقدام خوب مجلس در جهت کاهش و کنترل فرار‌های مالیاتی بود. علاوه بر این، در بند‌های (و) و (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه، توجه ویژه‌ای به بهبود شرایط ایثارگران انجام شده است و مطالبات آن‌ها را پیگیری کرده‌ایم؛ این مورد نیز از عملکرد‌های قابل توجهی بود که مجلس به آن پرداخت.

حجت‌الاسلام نوروزی بیان کرد: رتبه‌بندی معلمان که یکی از مهم‌ترین مطالبات فرهنگیان بود نیز در همین مجلس به تصویب رسید. نمایندگان همچنین مصوبه برجسته دیگری داشتند که با پیگیری‌های بسیار توانستند بخشی از واردات خودرو را آزاد کنند. این تصمیم قطعاً در زمینه ایجاد رقابت در خودروسازی کشور و کنترل قیمت‌ها اثرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مواردی نیز وجود دارند که باید در ادامه مسیر در دست اصلاح قرار بگیرند، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد میزان مشورت، مذاکره و تعامل رو در رو میان هیئت رئیسه مجلس و نمایندگان بیشتر باشد، طبیعی است که مفاهمه و اخذ نظریه نمایندگان آثار مثبت بسیاری به دنبال خواهد داشت.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار