دهه نودی‌های ۲۰ کشور در کنار مزار حاج قاسم «سلام فرمانده» خواندند + فیلم

نوجوانان و کودکان دهه نودی ۲۰ کشور جهان در جوار مزار حاج قاسم سلیمانی سرود «سلام فرمانده» را اجرا کردند.
کد خبر: ۵۲۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷ - 07June 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، غوغای دهه نودی‌ها با اجرای سرودی تقدیم به محضر مبارک امام زمان (عج) ماه‌هاست خبرساز شده و جمعیت زیادی از کودکان و نوجوانان و حتی بزرگترهایشان را همراه کرده است. سرودی که در یک اقدام بی‌نظیر بیش از ۱۰۰ هزار نفر را در استادیوم آزادی تهران گردهم جمع کرد و نمایشی از ارادت و همدلی را به جهانیان نشان داد.

دهه نودی‌های ۲۰ کشور جهان در کنار مزار حاج قاسم «سلام فرمانده» خواندند+ فیلم

«سلام فرمانده» دهه نودی‌ها تا آنجا رفت که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی خود به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) فراگیری این سرود را نشانه اظهار ارادت مردم به حضرت بقیة‌الله و گرایش آن‌ها به دین و انقلاب دانست.

سلام فرمانده حتی پایش را فراتر از مرز‌های ایران گذاشت و مدتی بعد از اولین اجرا‌های کشوری، تعدادی از گروه‌های مسلمانان و طرفداران انقلاب اسلامی به اجرای این سرود پرداختند.

مدتی پیش نیز گروهی ۵۰۰ نفره از نوجوانان دهه نودی کشور‌های هند، پاکستان، افغانستان، آذربایجان، اندونزی، مراکش، تانزانیا، کنیا، نیجریه، سودان، مالی، بنگلادش، تاجیکستان، عراق، کومور، بورکینافاسو، سنگال، مالاوی و ساحل‌عاج در جوار مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به اجرای سرود سلام فرمانده پرداختند.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار