رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

دنیا به‌زودی معجزه مدیریت انقلابی امام و رهبری را خواهد دید

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: به‌زودی شاهد اتفاقات بسیاری خواهیم بود که دنیا معجزه مدیریت انقلابی امام و رهبری را خواهد دید.
کد خبر: ۵۲۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵ - 06June 2022

دنیا به‌زودی معجزه مدیریت انقلابی امام و رهبری را خواهد دیدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسجد پنج تن آل عبا سمنان با تبریک دهه ولایت، گرامیداشت یاد شهدای ۱۵ خرداد و تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، اظهار داشت: ما وارث حکومتی اسلامی هستیم که آرزوی همه معصومان بوده است. داغ رحلت امام بسیار سنگین و هنوز هم قلب مردم از این مصیبت با وجود گذشت سال‌ها آرام نگرفته است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «امام روح انقلاب است.»؛ این یعنی تا زمانی که نام، یاد و مرام این روح زنده است، انقلاب هم زنده است؛ بنابراین همه ما موظف هستیم روح انقلاب را نسل به نسل منتقل کنیم تا انقلاب‌مان ادامه پیدا کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تبریک سالروز انتصاب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان جانشین امام خمینی (ره) تصریح کرد: خدا را شاکر هستیم که امروز عَلَم انقلاب در دست شاگرد امام است. اگر پرچمداری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نبود تا الان آمریکایی‌ها نسخه انقلاب را پیچیده بودند. ایشان بار‌ها دشمنان را در رینگ تاریخ قرار داده و عرصه را بر آن‌ها تنگ کرده‌اند و این عرصه در آینده تنگ‌تر هم خواهد شد. در این پیچش تاریخی به زودی شاهد اتفاقات بسیاری خواهیم بود که دنیا معجزه مدیریت انقلابی امام و رهبری را خواهد دید.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به چند مورد از ویژگی‌های مکتب سیاسی امام راحل، عنوان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند: «انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهانی اسلام به پرچمداری حضرت حجت (ارواحنا‌فداه) است.» همه می‌دانند که امام راحل هر پیش‌بینی کرده صادق بوده است. ایشان در خشت خام چیز‌هایی را می‌دید که ما در آیینه شفاف نمی‌توانیم ببینیم.

وی اظهار داشت: در راه امام و انقلاب ماندن توفیق می‌خواهد. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرموده‌اند: «خیال نکنند اگر چهار نفر که سابقه انقلابی دارند از کاروان انقلاب کنار رفتند، انقلاب غریب است. انقلاب قائم به شخص نیست. اگر کسی از قطار انقلاب پیاده شود قطار راه خود را ادامه می‌دهد و آن کسی که ضرر کرده کسی است که پیاده شده. این انقلاب تا آخر هست و به مهدویت وصل خواهد شد و هرکس پیاده شود باخته است.»

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: پس اگر کسی از این قطار پیاده شده، خودش ضرر کرده است. نسل‌های بعدی، شما را که به این انقلاب وفادار می‌مانید تجلیل و تحلیل خواهند کرد، اما کسانی که به جای خدا با کدخدا‌های بی‌خدا بستند و تدبیر کردند، دیدند که چگونه قافیه را باختند و سنگ روی یخ شدند.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار