پیام تبریک امیر رحیم زاده و حجت‎الاسلام حیدری به رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

امیر رحیم زاده و حجت‎الاسلام حیدری به مناسبت کسب مقام برتر در سومین اجلاسیه بین المللی فعالان مهدوی را به رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تبریک گفتند.
کد خبر: ۵۲۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ - 10June 2022

پیام تبریک امیر سرتیپ رحیم زاده و حجت الاسلام حیدری به رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «قادر رحیم زاده» فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور و حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد حیدری» رئیس عقیدتی سیاسی این قرارگاه، با صدور پیام مشترکی، کسب مقام برتر در سومین اجلاسیه بین المللی فعالان مهدوی در حوزه ترویج معارف مهدویت و فرهنگ انتظار در بین نیرو‌های مسلح را به حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی

ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

امروز همه ما به شیعه بودن و زندگی در عصر امامت امام زمان (عج) افتخار می‌کنیم.

فرهنگ مهدویت پیام آور بیداری و آگاهی امت بزرگ اسلام و زمینه ساز درک فرهنگ دینی است و افراد جامعه را در برابر تمام بیماری‌های معنوی بیمه می‌کند. بی تردید جامعه‌ای که به آینده اعتقاد دارد و بر آن باور است عصری دگر فرا خواهد رسید که متفاوت از وضع موجود بوده و به اصطلاح مدینه فاضله معیار دارد، می‌تواند زندگی امروز خود را نیز بر اساس الگویی کامل بسازد.

ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار از نیاز‌های مهم و ضروری جامعه اسلامی است که همه باید زمینه ظهور حضرت، ولی عصر (عج) را فراهم کنیم.

همه ما باید به گونه‌ای زندگی کنیم که اسباب رضایت و خوشنودی آن حضرت را فراهم آوریم و با دوری از گناهان و توجه به انجام واجبات و عبادات نشان دهیم که منتظر ظهور حضرت هستیم.

احراز مقام برتر در سومین اجلاسیه بین المللی فعالان مهدوی در حوزه ترویج معارف مهدویت و فرهنگ انتظار در بین نیرو‌های مسلح، برگ زرین دیگری از تلاش‌های خالصانه حضرتعالی و نهاد مقدس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

این توفیق ارزنده را به حضرتعالی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات شما و همکاران محترمتان را در ظل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و رهبری‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) مسئلت می‌نمائیم.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور

سرتیپ قادر رحیم زاده

رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور

احمد حیدری»

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار