رئیس دانشگاه تبریز:

مطالبه امامین انقلاب از دانشگاهیان راهبری جامعه توسط نخبگان است

«نصرالله‌زاده» گفت: ما دانشگاهیان وظیفه داریم تمهیدات لازم برای برآورده کردن مطالبات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در زمینه راهبری جامعه به وسیله نخبگان و دانشمندان را فراهم کنیم.
کد خبر: ۵۲۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳ - 06June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، «صفر نصرالله‌زاده» رئیس دانشگاه تبریز، در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای قیام 15 خرداد که امروز (دوشنبه) در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: صحبت از شخصیت بزرگی همچون امام خمینی (ره) کار بسیار دشواری است. امام (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی در عصر ظلمات بود و با رهبری عالمانه، الهام از مکتب الهی و قرآن، شجاعت، تقوی در جامعه، تحولی عظیم ایجاد کرد که موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد و همه هجمه‌ها و توطئه‌های ابرقدرت‌های شرق و غرب را ناکام گذاشت.

وی ضمن توصیه به مطالعه فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره امام خمینی (ره) گفت: ما بایستی در عمل، رهرو واقعی امام خمینی (ره) باشیم و در هر جایگاه و مقامی که هستیم به مردم خدمت کرده و از خودگذشتگی به خاطر مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

رئیس دانشگاه تبریز افزود: با توجه به جایگاه دانشگاه و علم در سعادت و پیشرفت جامعه از نظر حضرت امام (ره)، ما دانشگاهیان وظیفه داریم تمهیدات لازم برای برآورده کردن مطالبات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در زمینه راهبری جامعه به وسیله نخبگان و دانشمندان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها