دیدار خادمان امام رضا (ع) با خانواده‌های جانباختگان متروپل آبادان

همزمان با ایام دهه کرامت، کاروان «زیر سایه خورشید» با پرچم متبرک امام هشتم شیعیان به شهرستان آبادان رسید و اعضای آن با مردم داغدار این شهر دیدار کردند.
کد خبر: ۵۲۷۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ - 07June 2022

خادمان امام رضا(ع) به دیدار خانواده‌های جانباختگان متروپل آبادان رفتندبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، همزمان با ایام دهه کرامت، کاروان «زیر سایه خورشید» با پرچم متبرک امام هشتم شیعیان به شهرستان آبادان رسید و امروز اعضای این کاروان با مردم داغدار این شهر دیدار کردند.

چهار نفر از خادمان حرم رضوی با همراه داشتن پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) در دیدار با خانواده‌های جانباختگان حادثه متروپل آبادان از آنها دلجویی کردند.

حجت الاسلام «محمدناصر انصاری» سرپرست کاروان زیر سایه خورشید در این خصوص اظهار داشت: هر ساله با آغاز دهه کرامت کاروان‌های خادمان امام رضا (ع) به همراه پرچم رضوی در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» به نقاط مختلف کشور سفر می‌کنند تا فرصت زیارت پرچم حرم امام رضا (ع) برای افرادی که توان سفر به مشهد مقدس را ندارند مهیا شود.

وی افزود: این حادثه برای همه ایران تلخ و ناگوار بود و تمام ملت ایران در غم مردم خونگرم آبادان شریک هستند به همین منظور به دیدار خانواده های «صالحی زاده، عبدالحسن و منذر مطوری» در مینوشهر رفتیم و عرض تسلیت مان را به محضر این عزیزان تقدیم کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار