مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی:

برنامه‌های تبلیغی نیازمند همگرایی و هم‌افزایی است

حجت‌الاسلام «سیفایی» گفت: برای اجرا و ارائه برنامه‌های تبلیغی، نیازمند همگرایی و هم‌افزایی هستیم و اسلام ناب و اصل وحدت باید به دقیق‌ترین شکل ممکن عرضه شود.
کد خبر: ۵۲۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰ - 07June 2022

برنامه‌های تبلیغی نیازمند همگرایی و هم‌افزایی استبه گزارش خبرنگار دفاعپرس از کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدتقی سیفایی» مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی، امروز (سه‌شنبه) در نشست مدیران‌‌کل تبلیغات اسلامی مناطق تلفیقی کشور با حجت‌الاسلام و  المسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، اظهار داشت: برای اجرا و ارائه برنامه‌های تبلیغی نیازمند همگرایی و هم‌افزایی هستیم و اسلام ناب و اصل وحدت باید به دقیق‌ترین شکل ممکن عرضه شود.

وی افزود: هدف از برگزاری گردهمایی مدیران‌کل سازمان تبلیغات اسلامی، این است که سازمان تبلیغات به معنای واقعی اسلامی باشد و تحقق این امر نیازمند همفکری و هم‌گرایی برای برنامه‌های تبلیغی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیفایی تصریح کرد: برگزاری این نشست در استان کردستان به منظور شناخت بهتر از زیست‌بوم منطقه و کمک در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های تبلیغی در این استان است.

آشنایی مدیران سازمان تبلیغات اسلامی با ظرفیت‌های دینی و مذهبی استان

حجت‌الاسلام و المسلمین «برومند رازیانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز با اشاره به جزئیات گردهمایی مدیران سازمان تبلیغات اسلامی استان‌های تلفیقی کشور در کردستان، اظهار داشت: هدف از برگزاری این گردهمایی آشنایی این مدیران ۱۱ استان با ظرفیت‌های دینی و مذهبی استان کردستان است.

وی افزود: این مدیران در جریان این سفر در روزهای دوم و سوم در شهرستان مریوان و سقز حضور پیدا کرده و با علما و بزرگان منطقه دیدار و با ظرفیت‌های موجود از نزدیک آشنا شده و هر کدام به ارائه نقطه نظرات و راهکارهای خود پیرامون تقویت وحدت بین شیعه و سنی می‌پردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها