پیام سنماری:

سلیقه مخاطب عام و خاص برای طراحی پوستر "578 روز انتظار" در نظر گرفته شد

گرافیست و طراح پوسترکشوری گفت: برای جذب مخاطب بیشتر مسائل خانوادگی و بعضا عشقی نیز به پوسترهای فیلم های دفاع مقدس افزوده می شود.
کد خبر: ۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴ - 29October 2013

سلیقه مخاطب عام و خاص برای طراحی پوستر

 پیام سنماری، گرافیست و طراح پوستر مطرح کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس با تاکید براهمیت فیلمنامه و کارگردانی در بالا رفتن کیفیت یک فیلم اظهار داشت: طراحی پوستر فیلم"578 روزانتظار" که فیلمی است با موضوع دفاع مقدس با سفارش شکوفا فیلم که پخش کننده فیلم است انجام شد.

وی افزود: پوستر فیلم "578 روز انتظار" طوری طراحی شد که هم مخاطب دفاع مقدس را جذب فیلم کند و به سالن سینما بکشاند و هم مخاطب عام را.

وی ادامه داد: برای طراحی برخی پوسترها دست ما برای انتخاب عکس باز است اما دراین فیلم تعداد عکس هایی که در اختیار داشتیم کم بود. هر چه تعداد عکس هایی که به ما می رسد بیشتر باشد ما در طراحی پوستر با آزادی عمل بیشتری کارمان را انجام می دهیم.

سنماری با تاکید براهمیت نقش تبلیغات در صنعت سینما و ذکر این نکته که تهیه کننده های ما باید تبلیغات در این صنعت را جدی تر بگیرند اظهار داشت: مهمترین عاملی که می تواند موفقیت یک فیلم را در گیشه تضمین کند و آن را به فروش بالایی برساند خود فیلم است و بعد از آن عوامل تبلیغاتی مثل پوستر و بیلبورد و تبلیغات رسانه ای در فروش یک فیلم موثر هستند.

وی خاطر نشان کرد: صنعت تبلیغات موظف است برای جذب مخاطب بیشتر موضوعی را برجسته کرده و به موضوعی کم تر بپردازد اما آن چیزی که باید در این بین مورد توجه قرار داد صداقت در بیان مفهوم و پیام است. دروغ گفتن به مخاطب ممکن است در کوتاه مدت جواب بدهد اما در دراز مدت باعث بی اعتمادی مخاطب خواهد شد.   

نظر شما
پربیننده ها