تکذیب تروریستی بودن حادثه قطار مشهد - یزد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ضمن تکذیب تروریستی بودن حادثه قطار مشهد - یزد گفت: خوشبختانه هیچ مفقودی در این حادثه نداشتیم.
کد خبر: ۵۲۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷ - 08June 2022

تکذیب تروریستی بودن حادثه قطار مشهد - یزد/ هیچ فردی مفقود نشده استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «محمدحسن نامی» رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به حادثه امروز خارج شدن قطار مشهد - یزد از ریل، اظهار داشت: حادثه امروز در ساعت پنج و ۲۲ دقیقه در قطار مسافربری مشهد-یزد رخ داده که در حوالی ۸۰ کیلومتری طبس از ریل خارج شده و خوشبختانه در همان لحظات، هشت فروند بالگرد و آمبولانس به منطقه اعزام شد تا مصدومان را به شهر‌های اطراف برای درمان منتقل کنند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اضافه کرد: امشب جلسه شورای تامین در شهر طبس تشکیل می‌شود تا بتوانیم ابعاد حادثه را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

نامی در پاسخ به این پرسش که بیل مکانیکی چگونه واژگون شده است، گفت: باید در این باره اعضای کمیسیون پنج نفره تشخیص سوانح ریلی پاسخ تخصصی خود را اعلام کنند.

وی همچنین درباره مفقودی‌های این حادثه خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیچ مفقودی در این حادثه نداشتیم.

راه‌آهن جمهوری اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) از برخورد قطار مسافربری طبس - یزد با یک دستگاه بیل مکانیکی خبر داد که موجب خروج قطار از ریل شد. بلافاصله پس از اعلام حادثه نیرو‌های امدادی از استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، اصفهان و یزد برای کمک به مصدومان حادثه به شهرستان طبس اعزام شدند. قطار مسافری مشهد به یزد، ۳۴۸ مسافر داشت.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها