مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام خبر داد؛

اهداء ۸ هزار جلد کتاب «جایگاه رفیع امام و امامت» به کانون‌های فهما در استان ایلام

«هوشمند» گفت: هشت هزار جلد کتاب با عنوان «جایگاه رفیع امام و امامت» به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همزمان با دهه کرامت اهداء شد.
کد خبر: ۵۲۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳ - 08June 2022

اهداء هزار جلد کتاب «جایگاه رفیع امام و امامت» به کانون های فهما استان ایلامبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «علی  هوشمند» به مناسبت دهه کرامت در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار داشت: همزمان با ایام دهه کرامت و به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی در بین اعضای کانون های مساجد و لزوم  تقویت کتابخانه های این کانون ها تعداد هشت هزار جلد کتاب به کانون های مساجد استان ایلام اهدا شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام افزود: این کتاب ها با عنوان جایگاه رفیع امام و امامت از منظر علی بن موسی الرضا (ع)» است که جهت توزیع در مراسمات و برنامه های فرهنگی و هنری در دهه کرامت  در اختیار کانون های مساجد استان قرار گرفته است.
 
وی  در ادامه از کانون های مساجد به عنوان  بازوی اجرایی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرای برنامه ها  و مناسبت های ملی و مذهبی  یاد کرد و گفت: تلاش شده است تا از  ابتدای امسال تاکنون برنامه‌ها و فعالیت های مختلف دینی و مذهبی در استان  از همکاری کانون های مساجد بهره مند شویم.
 
هوشمند یاد آور شد: با توجه به سیاست های دولت در راستای  مردمی سازی فرهنگ و هنر  و رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه احیا نهضت بازگشت به مساجد استفاده از ظرفیت کانون های مساجد و حمایت از برنامه ها و فعالیت های کانون ها در دستور برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوده است.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین بیان کرد: در برنامه ریزی های صورت گرفته جهت اجرای برنامه های دهه کرامت استان محور بیشتر برنامه های این ایام در مساجد و حسینه ها پیش بینی شده است تا آحاد مردم بتواننداز این برنامه ها بهره مند شوند.

هوشمند  در پایان تعالی حوزه فرهنگ و هنر در تراز انقلاب اسلامی را نیازمند همراهی و همکاری همه مجموعه های فرهنگی و دینی دانست و خاطرنشان کرد: کانون های مساجد نیز در این راستا نقش  بسیار مهم و موثری دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار