استاندار لرستان تأکید کرد؛

استفاده از تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به ایثارگران

«زیویار» با بیان اینکه از تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران استفاده شود، گفت: کنگره شهدای لرستان بهترین فرصت برای ارائه الگو است که می‌تواند در زمینه مستندات شفاهی و مکتوب بسیار خوب عمل کند.
کد خبر: ۵۲۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲ - 08June 2022

استفاده از تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به ایثارگرانبه گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «فرهاد زیویار» استاتدار لرستان امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لرستان، اظهار داشت: همه می‌دانیم شهادت از روز اول خلقت بشر بوده، اما باب تازه‌ای از شهادت در انقلاب اسلامی باز شد که منجر به پیدایش ادبیات متفاوتی در جهان شد.

وی خاطرنشان کرد: نظام فکری که برای همه چیز ارزش مادی قائل نبود، مبنای فکری که فدا کردن جان در نزد خداوند قیمت نداشته و بهای آن را خود خداوند پرداخت می‌کند.

استاندار لرستان با بیان اینکه شهدا به دلایلی فراتر از ارزش‌های مادی جان خود را فدا کردند، افزود: این یک فرق اساسی بین انقلاب و جوامع غربی است.

زیویار بیان داشت: در سرود سلام فرمانده موضوع‌های مختلفی همچون ولایت، گام دوم انقلاب، جوان‌گرایی و ... توسط طینت‌های پاک مطرح می‌شود که می‌تواند نسل‌های دیگر را تحت‌الشعاع قرار دهد.

وی با بیان اینکه از تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران استفاده شود، گفت: کنگره شهدای لرستان بهترین فرصت برای ارائه الگو است که می‌تواند در زمینه مستندات شفاهی و مکتوب بسیار خوب عمل کند.

استاندار لرستان بر جذب اعتبارات توسط دستگاه‌های فرهنگی تاکید و تصریح کرد: در جلسه هفته آینده ارائه گزارش عملکرد کمیته‌های کنگره و پیشرفت برنامه‌ها را خواهیم داشت تا چشم‌اندازی مابقی ایام را روشن کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار