فرمانده پایگاه چهاردهم شکاری مشهد:

گذشت زمان عیار دفاع مقدس را بیشتر مشخص می‌کند

امیر سرتیپ دوم خلبان «بهرام‌نژاد» گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از دفاع مقدس به‌عنوان گنج یاد می‌کنند و لذا هر چه از دفاع همه‌جانبه ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس می‌گذرد و پژوهش‌ها در این حوزه افزایش پیدا می‌کند عیار این گنج معنوی بیشتر خود را نشان ‌دهد.
کد خبر: ۵۲۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳ - 09June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با حضور در پایگاه چهاردهم شکاری خلبان شهید حبیبی زهام با امیر سرتیپ دوم خلبان «محمدرضا بهرام‌نژاد» فرمانده این پایگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر سرتیپ دوم بهرام‌نژاد در این دیدار اظهار داشت: دفاع مقدس فراز پرافتخار انقلاب اسلامی بر تارک نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌درخشد؛ بر همین اساس نشر ارزش‌های این حماسه ماندگار بر عهده تک‌تک آحاد جامعه است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی از دفاع مقدس به‌عنوان گنج یاد می‌کنند و لذا هر چه از دفاع همه‌جانبه ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس می‌گذرد و پژوهش‌ها در این حوزه افزایش پیدا می‌کند زوایای بیشتری از این حماسه آشکار می‌شود و عیار این گنج معنوی بیشتر خود را نشان می‌دهد.

این فرمانده ارشد نیروی هوایی ارتش در پایان حمایت پایگاه شکاری شهید حبیبی را از فعالیت‌های حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اعلام کرد.

شهدای خراسانی پرورش‌یافته مکتب رضوی هستند

سردار یوسفعلی‌زاده در این دیدار با تبریک دهه کرامت ابراز داشت: مغناطیس وجودی حضرت ثامن‌الحجج (ع)، شهدا را به خود جذب کرد؛ بر همین اساس شهدا در جوار امام رضا (ع) پرورش یافتند و گام در عرصه جهاد گذاشتند.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس هیچ رزمنده خراسانی بدون اذن از امام رئوف عازم جبهه نشد و هیچ شهید خراسانی بدون طواف در حرم رضوی به خاک سپرده نشد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گزارشی از روند احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی و یادمان‌های شهدا گمنام در سطح استان به‌عنوان ۲ مأموریت اولویت‌دار اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس ارائه کرد.

وی در ادامه در خصوص مأموریت‌های این اداره‌کل در حوزه تدوین دانشنامه دفاع مقدس، ادبیات و تاریخ، هنری و سینمایی، روابط عمومی و تبلیغات، آموزش، اسناد و مدارک و فضای مجازی مطالبی را بیان کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: بحمدالله با تعاملاتی که انجام گرفته نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌عنوان یک مأموریت بین بخشی در جای‌جای استان جریان دارد.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: تلاش اداره‌کل حفظ آثار استان در حوزه‌های مختلف مأموریتی این است که با صد زبان معارف و ارزش‌های دفاع مقدس نشر پیدا کند تا پرچم دفاع مقدس و مقاومت بیش‌ازپیش در اهتزاز باشد.

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های پایگاه چهاردهم شکاری شهید حبیبی از مأموریت‌های اداره‌کل حفظ آثار استان، تداوم و تقویت این حمایت‌ها را از پروژه در دست احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، نقش‌آفرینی در تدوین دانشنامه دفاع مقدس و فضا آرایی موزه دفاع مقدس استان با استفاده از تجهیزات نیروی هوایی ضروری دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها